• De dochter van Josep "Pep" Guardiola komt voor het eerst stage lopen bij FC Barcelona. [...] is blij om haar vader weer te zijn nadat ze bij haar moeder vandaan komt uit Brazilië en is blij dat ze haar vaders nieuwe vriendin heeft ontmoet. Ze gaat een maand stage lopen en helpt haar vader met coachen van Barça. Maar als haar oog op Ibrahim Afellay valt wordt ze meteen week in haar benen, en krijgt ze hem geen seconde meer uit haar hoofd. Voor Ibrahim geld het zelfde, hij kan niet stoppen met aan haar te denken terwijl het de dochter is van zijn nieuwe coach. Als [...] besluit om na 2 weken weg te gaan, en weer naar haar moeder te gaan, omdat ze het niet goed vind om op een voetballer te vallen, gaat Ibrahim haar achterna. [...] had niet gedacht dat liefde zo sterk kon zijn, vooral niet als Ibrahim een ongeluk krijgt en in coma raakt moet ze kiezen tussen haar ouderlijke huis of haar nieuwe sterke gevoelens.


    Doen / Niet doen?
    Titel?
    Rollen?

    * Ik hoop dat ik bij dit idee veel inspiratie krijg, ik hoop het wel! Omdat ik bij de rest gewoon NIKS meer weet jammer genoeg.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 12:51 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind het een leuk idee, maar man als pa zou je je dochter niet als stage willen toch?


    SLOAN.

    SLOAN schreef:
    Ik vind het een leuk idee, maar man als pa zou je je dochter niet als stage willen toch?


    In dit verhaal wel, aangezien ze dan bij haar vader is. =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    (...)

    In dit verhaal wel, aangezien ze dan bij haar vader is. =)


    Mijn pa zou mij irritant vinden dan hahaha. Op de duur van de tijd dan. :3


    SLOAN.

    SLOAN schreef:
    (...)

    Mijn pa zou mij irritant vinden dan hahaha. Op de duur van de tijd dan. :3


    Haha achja het is een idee. ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen / Niet doen? Doen als je er zeker van overtuigd bent dat je voldoende inspiratie hebt.
    Titel? Nobody knew that love could be so strong
    Rollen? Een rol zou ik leuk vinden, maar ik zou het als ik jou was niet doen. Het moet om Ibrahim en het meisje draaien en zonder rollen kun je je beter concentreren op hun.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    IBI D:
    noh gewoon doen schat, weet je toch. (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    doen


    Me so good.

    Doen / Niet doen?
    Titel? Now baby you're not around i'm lying all alone in the middle of the night FAAL.
    Rollen?Moet je zelf weten ;D


    Everything is worse without music.

    Doen!
    Omg eh laat me denken.. Real love is stronger than you think ?
    Ja man, ik wil Bo ;$$

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 18:18 ]


    you're my favourite part of the day ~

    Hij staat al online! @ Profiel


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus