• Hou heb ik net, na een wanhopig topic, mijn BlackBerry aangesloten op mijn computer en er muziek opgezet. Allemaal leuk aangevinkt en hij schijnt het opgeslagen te hebben, want mijn geheugenkaart zit bijna vol. Maar nu kan ik het op mijn BlackBerry nergens terug vinden. WTF, hoe de hell, ik snap het niet meer. Help!
    Als jij de held bent die mij helpt dan zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat je een pak koekjes krijgt!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    hoe heb je die muziek dan op de blackberry gekregen?

    en je kan proberen om de BB software te gebruiken en dan proberen via opties te kijken wat de opslag media is. Dan weet je waar het gebleven is.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    hoe heb je die muziek dan op de blackberry gekregen?

    en je kan proberen om de BB software te gebruiken en dan proberen via opties te kijken wat de opslag media is. Dan weet je waar het gebleven is.

    Ik had hem dus gisteren aangesloten op mijn computer, en er via die software muziek opgezet. Maar hij heeft het gewoon niet opgeslagen, want heb op mijn telefoon alles af afgezocht. Ook op het mediakaartje in mijn telefoon staat het niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    dat betekent dus dat je sd kaartje dan nog gewoon leeg is? :)

    zoja dan wordt het alles gewoon opnieuw plaatsen :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    dat betekent dus dat je sd kaartje dan nog gewoon leeg is? :)

    zoja dan wordt het alles gewoon opnieuw plaatsen :)

    Jah maar als ik hem aansluit zegt ie wel dat er wat op staat. Dat is het irritante.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Jah maar als ik hem aansluit zegt ie wel dat er wat op staat. Dat is het irritante.


    dan moet je achter de map proberen te komen.

    Als je een bestand wilt verplaatsen in je bb, kan je dan niet miss ook zien hoeveel geheugen je nog hebt? of via instellingen?

    (ben nu weg)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    dan moet je achter de map proberen te komen.

    Als je een bestand wilt verplaatsen in je bb, kan je dan niet miss ook zien hoeveel geheugen je nog hebt? of via instellingen?

    (ben nu weg)

    Ik kan zien hoeveel geheugen ik nog heb, en volgens mij bb is mijn hele geheugen zowat nog vrij. Terwijl ik mijn geheugenkaart had volgegooid. Maar ik ga straks mij bb nog een keer aansluiten om te kijken waar dat kreng het nou wel of niet heeft opgeslagen. Thanks voor je hulp!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    graag gedaaan,

    laat maar weten wat je te weten gekomen bent ;)

    Maar ik ben bang dat je alles opnieuw er op zal moeten zetten.

    Btw let er op dat er evt 2 media stores zijn om je dingen op te slaan he! ze staan beiden apart in: je computer. Want eentje is dan de interne geheugen, en de andere je externe geheugen --> geheugehkaartje

    denk ik :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    graag gedaaan,

    laat maar weten wat je te weten gekomen bent ;)

    Maar ik ben bang dat je alles opnieuw er op zal moeten zetten.

    Btw let er op dat er evt 2 media stores zijn om je dingen op te slaan he! ze staan beiden apart in: je computer. Want eentje is dan de interne geheugen, en de andere je externe geheugen --> geheugehkaartje

    denk ik :P

    Ik heb het nu op een andere manier gedaan, zonder de software. En het is gelukt, eindelijk. Hallelujah.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    congratz! :D

    (cookie? (A))

    ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    congratz! :D

    (cookie? (A))

    ;p

    Pb je adres en ik stuur je serieus een koekje op.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    haha xD,

    denk dat mijn ouders het een beetje raar zouden vinden wann een cookie in mijn post belandt... (A) xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    haha xD,

    denk dat mijn ouders het een beetje raar zouden vinden wann een cookie in mijn post belandt... (A) xD

    Guess so x'D Maar iig bedankt voor je hulp!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ofcourse you are welcome ;)


    Ligt and Darkness are both very different..