• [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 16:50 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dit is een vrij land,
    zeg gwn je mening, wat boeit het wat zij zegt.


    Me so good.

    Vandaag werd een andere vriendin boos omdat ik iets zei over haar puisten. Het was echt niet gemeen bedoeld ofzo.

    Sommige dingen kan je soms beter voor jezelf houden ook al wil je het heel graag zeggen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het is helemaal geen zeik verhaal! Ik bedoel, als vriendinnen moet je wat kunnen accepteren van elkaar.
    Bij mij is het nog erger. :X Mijn beste vriendin heeft het talent met mensen bevriend te worden die haar aardig vinden en mij niet. En die mensen eisen haar dan zo'n beetje op. En daar kan ik niet tegen. En er is al twee keer heftige ruzie geweest tussen mij en die vriendinnen van haar, en nu is er weer een derde :O Ik word er niet goed van!
    Maar gelukkig heb ik nog andere vriendinnen. Die flikken mij gelukkig zoiets niet. Die willen wij in een gesticht hebben:Y) Snap jij dat nou? (flower):P

    Even, back to the point. Sterkte! Alles wat ik kan zeggen is, zoek andere vriendinnen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 16:51 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Geloof me ik weet hoe je je voelt en wat je doormaakt.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 22:15 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zo voel ik me nu ook..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Al dat gezeik altijd met vriendinnen.
    Ben blij dat ik er niet veel heb :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.