• Dat is de stelling ;d

    January schreef:
    Ohgod ;'D
    Boeken lezen. Slapen.
    Naar fanfic.nl gaan.
    _O_


    Heeeee! Die was ik vergeten! Fanfic, inderdaad! :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    WOEFEN


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Gek worden,


    <3

    Meer gaan lezen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou ook meteen iedereen 4 topics aan laten maken omdat ik o zo belangrijk ben. Want niemand hier kan dan zonder me natuurlijk.
    Serieus, jullie doen alsof Quizlet nu echt dood gaat omdat Gaby er voor 3 weken niet meer is..

    Hyves, Facebook, Twitter, Girlscene.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Gewoon verder leven zoals ik nu doe!

    Waarom is Gaby eigelijk geband?
    Ik wist nog niet eens dat ze uberhaupt geband was(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    had je niet beter een topic kunnen maken met "Wat zouden jullie doen als Gaby 21 dagen weg was?" jij bent duidelijk een van de mensen die het dan leuk vind om het hele forum onder te gaan spammen met nutteloze topics, ze is geband, t is dr eigen schuld, get over it

    Razac schreef:
    poepen in een oude schoen, oplikken en overdoen.

    -out-


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind Q toch steeds minder worden, dus ik denk niet dat ik er erg wakker van zou liggen.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hel schreef:
    had je niet beter een topic kunnen maken met "Wat zouden jullie doen als Gaby 21 dagen weg was?" jij bent duidelijk een van de mensen die het dan leuk vind om het hele forum onder te gaan spammen met nutteloze topics, ze is geband, t is dr eigen schuld, get over it


    Ik had het niet ver gaby lieve schat. ik had het over 21 dagen in het algemeen