Was ik best wel zielig zonder quizlet
En ik snap nog steeds niet wat ik gedaan heb
En dat op toupeerdag nouzeg
En allemaal mensen reageren dat ze het 'terecht' vonden, en ik kon er niet eens op reageren. pffff
-
31 jan 2011 - 16:3931 jan 2011 - 16:3931 jan 2011 - 16:40
Puzzle schreef:
uhh?
Ik kreeg een ban gister ;o31 jan 2011 - 16:40Hm, daar ga je weer, zou ik zeggen. Niet dat ik weet wat er aan de hand was, maar zoals ik het gehoort heb, is dit een vervolg van gister.
Your make-up is terrible
31 jan 2011 - 16:40Ja, idd sloeg nergens op
It's hard to hold a candle in the cold November Rain
31 jan 2011 - 16:4131 jan 2011 - 16:42PEDOpas schreef:
(...)
Ik kreeg een ban gister ;o
Oh, waarom dat? ( of mag ik dat niet weten )walking get's too boring, when you learn how to fly..
31 jan 2011 - 16:42Assassin schreef:
Hm, daar ga je weer, zou ik zeggen. Niet dat ik weet wat er aan de hand was, maar zoals ik het gehoort heb, is dit een vervolg van gister.
Daar ga ik weer?
Ik heb gister geen topic gemaakt, dus ik wil graag duidelijkheid svp :'D En als je niet weet wat er aan de hand was, vind ik dit nogal een rare reactie.31 jan 2011 - 16:42Puzzle schreef:
(...)
Oh, waarom dat? ( of mag ik dat niet weten )
Dat weet ik dus niet :'D!31 jan 2011 - 16:43PEDOpas schreef:
(...)
Daar ga ik weer?
Ik heb gister geen topic gemaakt, dus ik wil graag duidelijkheid svp :'D En als je niet weet wat er aan de hand was, vind ik dit nogal een rare reactie.
Nou, het is niet de bedoeling dat mensen topics gaan aanmaken over dit soort dingen maar dat ze naar de mod stappen die het deed en het daaraan vragen, dit soort topics mogen eigenlijk dus niet. Als je er dan niet uitkomt, stap je naar een bemiddelaar.Your make-up is terrible
31 jan 2011 - 16:43waarom en hoe kun je een ban krijgen dan??
"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky
31 jan 2011 - 16:43Das best kut. Vraag het aan de mods
Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
31 jan 2011 - 16:43PEDOpas schreef:
(...)
Dat weet ik dus niet :'D!
Dat is idd kut ja ;]walking get's too boring, when you learn how to fly..
31 jan 2011 - 16:44Assassin schreef:
(...)
Nou, het is niet de bedoeling dat mensen topics gaan aanmaken over dit soort dingen maar dat ze naar de mod stappen die het deed en het daaraan vragen, dit soort topics mogen eigenlijk dus niet. Als je er dan niet uitkomt, stap je naar een bemiddelaar.
Hoe weet ik welke mod het deed :'D? En ik wist niet dat er zulke 'regels' op topics zaten.31 jan 2011 - 16:44PEDOpas schreef:
(...)
Hoe weet ik welke mod het deed :'D? En ik wist niet dat er zulke 'regels' op topics zaten.
Uh, ik neem aan dat je een waarschuwing krijgt voordat je geband word?Your make-up is terrible
31 jan 2011 - 16:45