ROL: one of the bff´s van roxanne
NAAM: ashley (achternaam ombekent)
LEEFTIJD; 15
FOTO: ashley
KARAKTER: een hyper meisje dat zich niks van de wereld aantrekt en doet wat ze zelf wil, erg vrij en soms nogal koppig. heeft de scheit aan regels en is soms best brutaal. maar bij sommige mensen kan ze nog is onderdanig worden als ze geestelijk sterker zijn dan haar. en bijna al haar vrienden zijn jongens waar ze ook het meest mee optrekt (op roxanne na) ze is zelf ook zon jongenstype
HOBBY´S: karate, zingen, verschillende haar stijlen uitproberen, hyper zijn, tekenen en gitaar spelen, voetballen en rondhangen!
WELKE SCHOOL: Roxanne dr school
SPORT: karate, en in vrije tijd voetballen!
EXTRA: heeft een erg zwaar verleden gehad want nadat haar moeder dood is gegaan op haar 11e is haar vader zwaar alcoholist geworden, toen is ze weg gelopen alleen op straat kon ze zelf niet overleven dus toen werd ze door een straatbende onder hun hoede genomen, daar doet ze nu klusjes voor de bendeleden en voor hun leider zoals dealen of mensen stalken en bespioneren of dingen smokkelen. waar hun gaan gaat zij ook en ze woont ook bij ze. door de straatbende heeft ze voor zichzelf leren op te komen en is ze nu een kind van het straatleven! (whaha lekker overdreven he? wel ik mocht me uitleven en ik vond dit wel cuuwl!)
CRUSH: heeft nog niet echt in de gaten dat ze verliefd is maar vind brandon een die op hiphop en steetdance zit en vet goed kan dansen, net zo hyper is als zij, houd van een uitdaging en super stoer en hot is!
BIJNAMEN: ash, omega(bij de straatbende dan), hairbal, hairqueen, kawaii (betekent schattig in het japans)
[ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 22:38 ]
everyday deserves a chance to be the best day of your life...