• Ik heb ergens een jongen leren kennen. Ik had hem al een paar gezien en dan vanuit mijn ooghoeken naar hem gekeken, wat hij dus ook deed. Nu heeft hij laatst met mijn moeder en haar vriendin gepraat (ik was daar met hun). Hij heeft toen gevraagd hoe oud ik was, waar we woonden en dat soort dingen.

    2 weken daarna was ik daar ook weer en heb ik met hem gepraat. Het blijkt dus dat ik zijn broer ken van school. Ik was nog ergens anders en hij zat op een afstandje met 2 volwassenen en 2 meiden van dezelfde leeftijd, maar hij keek wel af en toe mijn kant op. Later ben ik erbij gaan zitten en heb met hem gepraat. Daar heeft hij verder niks tegen die meiden gezegd, alleen met mij gepraat. Toen iedereen weg ging, bleven wij met zijn tweeën nog zitten en hebben gepraat over school, werk en zijn broertje. Daarna moesten we nog douchen en daar hebben we ook nog wel wat gezegd...

    Nu heb ik dus het idee dat ik hem ook wel leuk vind, vooral omdat ik de dag nadat ik hem heb gezien, alweer zin heb in de volgende keer. Ik weet dat ik hem aardig vind, hij knap is en een "leuk" lijf heeft...

    Sommige zeggen dat ik hem alleen maar leuk vind omdat hij interesse heeft, maar wat denken jullie? Bijv. het stukje hierboven?? En denken jullie dat hij interesse in mij heeft?

    Zoen hem vol op zijn mond, dan merk je wel of jullie elkaar leuk vinden
    :Y)


    Me so good.

    Haha, is ook een idee..maar dat ga ik niet doen xD. Zelf heb ik het idee dat ik hem wel leuk vind! Iig uiterlijk, maar ik wil hem dan toch ook wel leren kennen, ik beoordeel echt niet alleen op uiterlijk :P.

    Als ik hier dan zo bijv een verhaal lees zeg maar, dan denk ik echt van: goh, had ik dat maar met hem...

    Rickjuh schreef:
    Nou, als je je zenuwachtig voelt, vlinders in je buik, enz. Dan ben je echt verliefd. het idee van leuk vinden is niet echt verliefdheid. Maar misschien komt dat nog. Het gaat om zijn innerlijk hé. Let daar op, een leuk lijf kan leuk zijn, maar dat zegt natuurlijk nog laaang niet alles.

    voila :p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    melXtom schreef:
    Haha, is ook een idee..maar dat ga ik niet doen xD. Zelf heb ik het idee dat ik hem wel leuk vind! Iig uiterlijk, maar ik wil hem dan toch ook wel leren kennen, ik beoordeel echt niet alleen op uiterlijk :P.

    Als ik hier dan zo bijv een verhaal lees zeg maar, dan denk ik echt van: goh, had ik dat maar met hem...

    Waarom niet?
    Is kei romantisch hoor,
    weet je meteen of hij goed kan zoenen^^


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Waarom niet?
    Is kei romantisch hoor,
    weet je meteen of hij goed kan zoenen^^

    Ja lol, krijgt ze straks de zedenpolitie achter zich aan 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Ja lol, krijgt ze straks de zedenpolitie achter zich aan 8D

    whaha;p


    Me so good.

    Maar, wat denken jullie van dat stukje wat ik hierboven heb getypt??

    Dat ik hem heel graag weer wil zien en met hem wil praten, wat houd dat in??

    Enterrement schreef:
    Huh, hebben jullie samen gedoucht?


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    yunhee schreef:
    (...)


    Zwembad ;)

    Dat je verliefd bent,
    succes ermee


    Me so good.

    Ik heb dat idee ook, maar ik wilde eigenlijk weten hoe jullie je dan voelen..

    Ik heb echt zin in de dag dat ik hem weer zie en ben denk ik teleurgesteld als hij er niet is :(. Zou dit betekenen dat ik hem meer dan leuk begin te vinden? Ook al heb ik hem nog maar een paar keer gezien?

    Blij als je aan hem denkt. Boos als iemand iets gemeens zegt over hem.
    Je wilt hem altijd zien, doet rare dingen alleen voor hem..

    -zo voelt het bij mij-


    Me so good.

    Ik:
    - denk (als ik hier sommige verhalen lees) echt van: kon ik dat maar met hem.
    - zou hem wel vaker willen zien dan 1 keer per week of minder.
    - heb zijn Facebook/hyves opgezocht, maar heeft hij volgens mij niet.
    - We kijken stiekem naar elkaar.
    - Praten met elkaar ook als zijn vrienden erbij zijn.
    - Ben teleurgesteld als hij er niet is.

    Hij:
    - Gaat (als een vriendin van mijn moeder het vraagt) mee met ons in de auto terwijl hij ons helemaal niet goed kent.
    - Kijkt steeds.
    - Praat met mij, niet met andere meiden.
    - Stelt vragen over school/werk enz.

    Allemaal van dat soort dingen...Misschien als ik hem weer zie, kan ik hier meerdere dingen typen...

    Ik weet wel zeker dat ie je leuk vind :$