• Ik had gisteren met twee andere users -ik zeg geen namen!- een gesprek op msn over het rotte aan het leven, zelfmoord plegen en je eigen lichaam beschadigen.
    Ik heb ooit lang geleden 1 keer eerder nagedacht over zelfmoord. Maar toen dacht ik aan het verdriet van mijn ouder en mijn opa en oma. Dat hield me tegen.
    Ik geloof ook in het paronomale en ik geloof dat je overleedde geliefde dicht bij je blijven om je te beschermen.
    Ik wil ook even iets zeggen tegen iedereen hier op Q die zich rot voelen en willen ophouden met blijven vechten voor hun leven, ookal ben jij je eigen vijand, is je eten je vijand, iemand anders, of een ziekte.
    Er zal altijd een dag komen,
    Die beter zal zijn dan alle andere. Een dag waar je naar uit kijkt. Dat alles over zou zijn en dat je weer gelukkig wordt. Je moet voor die dag, en voor de mensen die echt om je geven blijven vechten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dank je.


    We love because he loved us first - John 4:19

    True. Ook al is het soms heel moeilijk.. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Daar sluit ik me helemaal bij aan!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Vind ik ook.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    AMEN_O_

    en bedankt


    #WWED - What Would Emma Do?

    Er zal altijd een dag komen,
    Die beter zal zijn dan alle andere. Een dag waar je naar uit kijkt. Dat alles over zou zijn en dat je weer gelukkig wordt. Je moet voor die dag, en voor de mensen die echt om je geven blijven vechten. .



    Mooi gezegd. Iedereen die het op wil geven zeg ik dit: Het leven is een feest, maar de slingers moet je zelf ophangen. Ik weet dat sommige dagen kut zijn, maar dan probeer ik van de kleine dingen te genieten. Dat mijn vriendinnen me aan het lachen maken, van de mooie zonsondergang, van dat mooie liedje wat ze net op de radio draaien.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Zonder moeite zou het leven, het leven niet waard zijn.

    Amen to you.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Omg je hebt echt zo een gelijk en dat probeer ik maar als maar aan mijn vriendin uit te leggen maar die begrijpt het niet zo

    Klopt helemaal. Vroeger had ik dat ook, zelfs tot kort voorheen voelde ik me nog heel erg kut en weetje ik ben het levende bewijs dat je er weer bovenop kan komen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    True.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als het leven bij mij tegen zit zoals nu. Bedenk ik me, zou ik me er beter voelen van als ik dood zou zijn.

    Heel mooi, en waar.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Amen.


    Has no one told you she's not breathing?

    so true , daar zouden we allemaal aan moeten denken! Het leven is idd soms kut , maar we moeten leren genieten van de kleine dingen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Billusion schreef:
    Als het leven bij mij tegen zit zoals nu. Bedenk ik me, zou ik me er beter voelen van als ik dood zou zijn.


    What doesn't kill you makes you stronger.