• Sorry dat ik jullie alweer lastig val! Maar ik ben aan het twijfelen of ik deze story wel zou maken. En als ik hem schrijf weet ik niet of ik hem snel on zou zetten. Maar, ik was gisteren naar de film : The village aan het zien en ik kwam op een idee voor een story:

    Hidden in the woods
    June may Carter woont in een klein stadje, volledig omgeven door bos. Dat bos is niet wat het lijkt. er zitten wezens gemakreerd door de kleur rood, uit op de levens van de mensen in het dorp. De dorpelingen hebben schuilkelders, voor als de wezens de aanval inzetten op het dorp. Het bos is dan ook verboden terein. June is nog maar 6 en kent de gevaren nog niet. Ze kent alleen de verhalen die haar ouders haar vertelden. June ontsnapt dan ook regelmatig thuis, om met haar vrienden te gaan spelen in de weides. Op een dag besluit ze verstoppertje te gaan spelen met Jonah Lisang. Als jonah afteld vind ze maar geen verstop plek. Ze ziet geen andere manier en loopt het bos in ...


    Doen/niet doen?
    orgineel?




    Staat on! Hidden in The woods

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 17:07 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik zou het doen het is een origineel idee (:
    maar ik heb totaal geen idee voor een titel (A)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 14:56 ]


    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.

    Doen


    Turn it up! *

    Superorigineel idee! Gelukkig gaat het eens een keertje niet over Justin Bieber.... Haha!

    Titel : Dangerous woods


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Orgineel maar ik weet niet of deze titel orgineel is: Running Into The Woods

    x


    ' Nyctophilia '

    Doen


    -

    Doen !!!!!!!! ik ehb die film ook al heel vaak gezien
    titel. The verbidden(ik weet niet hoe je verboden in het engels schrijft) woods


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zeker doen. (:

    leuk idee (:

    Doen
    En het is ook orgineel maar misschien is de hoofdpersoon een beetje te jong:X Ik weet niet hoor maar volgens mij is het niet zo innteresant om een hele story over een 6 jarige te lezen


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Doen


    Shoganai i ne~

    doen ;d


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?

    JAAA. :)


    Het komt wel goed schatje <3

    doen :)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 17:20 ]


    Ligt and Darkness are both very different..