• Ik heb hier 3 dikke flessen Bacardi en nog een hele stapel andere wijn soorten en ik wil weten hoe die Bacardi smaakt!
    Mama is niet thuis, en één druppel valt niet op, daar niet van, maar nu kom ik héél kinderachtig aan met mijn:
    Ik ben bang ;x

    Ik wil weten hoe het smaakt, maar ik durf niet ;x
    Ja ik heb wel eens een slokje van mijn moeders wijn glas op -Best lekker opzich- maar iedereen zegt dat Bacardi heel anders smaakt.

    Nu vraag ik jullie om mij bang te maken met jullie verhaaltjes.

    Wat is jullie ervaring met Bacardi? x'd

    Edit: Ik maakte altijd voor familie Bacardi dus de verhouding ken ik wel, smaakt gewoon naar Cola? Wtf x'd

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 20:08 ]

    Amistad schreef:
    (...)

    Mwah maar van een half glaasje ben je echt niej gelijk dronken.. misschien hoogstends aangeschoten ;P

    Ik voel me opgeblazen thats all.
    Ja ik moest weer zo kinderachtig uit proberen of ik netjes op één rechte lijn kon lopen en ik kon het x'd

    Amistad schreef:
    (...)

    Dat is mij dan weer niet uitgelegd.. this gwn zow ;D


    Mij wel.

    Al het alchohol zit onder in. En met het rietje drink je dus eerst het alchohol op en daarna pas de rest


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Mij wel.

    Al het alchohol zit onder in. En met het rietje drink je dus eerst het alchohol op en daarna pas de rest

    Nu drink ik dus altijd met een rietje x'd

    VIPpas schreef:
    (...)

    Mij wel.

    Al het alchohol zit onder in. En met het rietje drink je dus eerst het alchohol op en daarna pas de rest


    eh ik denk dat die andere dan wat beter is uitgelegd ;D
    want als je zonder rietje drinkt krijg je et zelfde alcohol binnen ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    eh ik denk dat die andere dan wat beter is uitgelegd ;D
    want als je zonder rietje drinkt krijg je et zelfde alcohol binnen ;P

    Ja maar, als jou grens bv ligt bij 4¼ glaasje, en je bent met je 5e glas bezig en je drinkt met een rietje, dan ben je nog vóór je op de helft bent van je 5e glas al dronken -Oke slecht uitgelegt maarja-

    Becardi is rum en het is een beetje zoet maar ook bitter. En als je wijn gewent bent is heb best wel vies. Want je meot het mixen anders is het te goor voor woorden (A)


    Love sheds light one the darkest of times

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Ja maar, als jou grens bv ligt bij 4¼ glaasje, en je bent met je 5e glas bezig en je drinkt met een rietje, dan ben je nog vóór je op de helft bent van je 5e glas al dronken -Oke slecht uitgelegt maarja-



    nou en sommige zijn bij de 2e al dronke ;P bovendien merk je et niej totdat je op staat XD en vooral als je gelijk naar buiten gaat BAM ;D hell yeah ;D


    maar nee ik denk dus dat als je rietje neem dat er meer word opgenomen dan als je zonder drink [als ik vanuit die eerste uitleg ga]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Onze "wij hebben dit topic gewonnen party" en jij hoefde de BOB niet te zijn dus je kunt het wel drinken. Maar ik weet niet of je jou "1-jaar geen alcohol' record wilt stoppen?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Onze "wij hebben dit topic gewonnen party" en jij hoefde de BOB niet te zijn dus je kunt het wel drinken. Maar ik weet niet of je jou "1-jaar geen alcohol' record wilt stoppen?


    Dat ben ik, die met dat 'record':Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Justmelotte schreef:
    Onze "wij hebben dit topic gewonnen party" en jij hoefde de BOB niet te zijn dus je kunt het wel drinken. Maar ik weet niet of je jou "1-jaar geen alcohol' record wilt stoppen?

    Dat 1 jaar en 5 dagen, was eigenlijkde tijd dat ik op Q zit ;x
    Ik heb al eens een slokje van mama's wijn op, niet dat het héél lekker was ofzeuw maarja x'd

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Dat ben ik, die met dat 'record':Y)

    Ik dacht al, 'Whut?'

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Dat ben ik, die met dat 'record':Y)


    Oké dikke fail. Ik haal mensen door elkaar dat is niet gezond.


    Don't dream your life, but live your dream!

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Ik dacht al, 'Whut?'


    Hahahahahaha (X


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Ik dacht al, 'Whut?'


    haha, mensen vergeet mijn slimheid momentje reactie maar even.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    (...)

    Oké dikke fail. Ik haal mensen door elkaar dat is niet gezond.

    Te veel Bacardi op zeker? -Out-