• Ik heb hier 3 dikke flessen Bacardi en nog een hele stapel andere wijn soorten en ik wil weten hoe die Bacardi smaakt!
    Mama is niet thuis, en één druppel valt niet op, daar niet van, maar nu kom ik héél kinderachtig aan met mijn:
    Ik ben bang ;x

    Ik wil weten hoe het smaakt, maar ik durf niet ;x
    Ja ik heb wel eens een slokje van mijn moeders wijn glas op -Best lekker opzich- maar iedereen zegt dat Bacardi heel anders smaakt.

    Nu vraag ik jullie om mij bang te maken met jullie verhaaltjes.

    Wat is jullie ervaring met Bacardi? x'd

    Edit: Ik maakte altijd voor familie Bacardi dus de verhouding ken ik wel, smaakt gewoon naar Cola? Wtf x'd

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 20:08 ]

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Hmm.. Ze zeggen van bier dat je dat ook moet leren drinken.. In het begin is het ook vies-meestal-.. Dus misschien moet je het leren drinken :P..
    nouja oke niet..
    Laten we maar vergeten dat ik dat zei.. straks ga je echt naar een kliniek en ik heb geen geld om het voor je te betalen (X



    Bier moet je leren drinken de rest niej geloof ik ;D ja sommige maar hoe dat gaat weet ik niej kan me geen fck schelen xd ik kan drinken zonder te morsen en dat is mij meer dan zat ;D

    -ow wil je sneller dronken worden gebruik een rietje,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Van mijn part ga ik naar de kliniek want JULLIE gaan betalen (cat)


    Ja maar daarom wil ik er voor zorgen dat je er niet heen gaat.. Want ik heb geen geld!
    Mijn geld = op..
    Ik hoor nog 1640 euro terug te krijgen, maar dat heb ik nog niet :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Het voelt alsof ik te veel heb gegeten, ik zit freakin' vol x'd


    Mweh ik zat al die keren al fcking voel en zenuwen omdat ik me crush toen dr tijd heletijd zag xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)


    Bier moet je leren drinken de rest niej geloof ik ;D ja sommige maar hoe dat gaat weet ik niej kan me geen fck schelen xd ik kan drinken zonder te morsen en dat is mij meer dan zat ;D

    -ow wil je sneller dronken worden gebruik een rietje,


    Klopt:P
    Maar ja ze vind het niet lekker, dus misschien gewoon doorzuipen totdat het wel lekker is..
    hahaha..

    En dat van dat rietje is een goeie haha x)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Klopt:P
    Maar ja ze vind het niet lekker, dus misschien gewoon doorzuipen totdat het wel lekker is..
    hahaha..

    En dat van dat rietje is een goeie haha x)


    haha ik vond et al lekker naar eerste slok XD
    behalve die zwarte bessen eerste keer daar zat veelste veel bessen in xd

    en die rietje ehm jah XD ik wou eens rietje in de bierblikjes doen ;D zegt me pa zo; WIL JE ME DRONKEN VOEREN ? XD
    ik was jong [10?] en ik dacht WTF? o-O haha toen legde hij et uit


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    haha ik vond et al lekker naar eerste slok XD
    behalve die zwarte bessen eerste keer daar zat veelste veel bessen in xd

    en die rietje ehm jah XD ik wou eens rietje in de bierblikjes doen ;D zegt me pa zo; WIL JE ME DRONKEN VOEREN ? XD
    ik was jong [10?] en ik dacht WTF? o-O haha toen legde hij et uit


    Hahahahaha xD
    Een vriendin van mij wou een avondje 'minderen'.. Gaat ze alcohol met een rietje drinken¬¬


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Je bent 12..?Waarom zou je dat in hemelsnaam willen weten.
    Niet doen,1 het is illegaal,je bent te jong,het is slecht voor je.2 je bent hartstikke dom als je het doet terwijl je alleen thuis ent,je word snel dronken en dan,word je misselijk en ga je weet ik wat doen.

    Waarom zou je dat in hemelsnaam willen weten,op die leeftijd?
    Serieus ze worden steeds sneller volwassen he


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Je bent 12..?Waarom zou je dat in hemelsnaam willen weten.
    Niet doen,1 het is illegaal,je bent te jong,het is slecht voor je.2 je bent hartstikke dom als je het doet terwijl je alleen thuis ent,je word snel dronken en dan,word je misselijk en ga je weet ik wat doen.

    Waarom zou je dat in hemelsnaam willen weten,op die leeftijd?
    Serieus ze worden steeds sneller volwassen he


    1 woord: NIEUWSCHIERIGHEID XD

    haha en van een half glaasjw ord je niet dronken ;P
    en dat snel dronken worden is bullshit ligt er maar net aan of je er tegen kunt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Exercitus schreef:
    Je bent 12..?Waarom zou je dat in hemelsnaam willen weten.
    Niet doen,1 het is illegaal,je bent te jong,het is slecht voor je.2 je bent hartstikke dom als je het doet terwijl je alleen thuis ent,je word snel dronken en dan,word je misselijk en ga je weet ik wat doen.

    Waarom zou je dat in hemelsnaam willen weten,op die leeftijd?
    Serieus ze worden steeds sneller volwassen he

    Na 9136216431643164396x barmeisje te hebben gespeelt en voor iedereen dat spul te hebben gemaakt, en iedereen zeiken dat het focking lekker is, word je op den duur toch wel nieuwschierig, en ja ik heb geproeft en nee ik ben neit dronken en ja dit is eenmalig want nee ik vind het niet lekker x'd

    Amistad schreef:
    (...)

    1 woord: NIEUWSCHIERIGHEID XD

    haha en van een half glaasjw ord je niet dronken ;P
    en dat snel dronken worden is bullshit ligt er maar net aan of je er tegen kunt.

    Maar hoezo met een rietje word je dronken? x'd
    -Voelt zich angstig- Ik drink altijd emt een rietje ;-;

    Amistad schreef:
    (...)

    1 woord: NIEUWSCHIERIGHEID XD

    haha en van een half glaasjw ord je niet dronken ;P
    en dat snel dronken worden is bullshit ligt er maar net aan of je er tegen kunt.

    En als je nooit drink word je sneller dronken,omdat je er dan (nog) niet tegen kunt.Op die leeftijd weet je vaak niet wanneer te stoppen omdat je geen ervaring heb.
    Toen ik voor het eerst dronk voelde ik het al na 3 slokjes,omdat ik niks gewend was.

    Vreemd,die nieuwsgierigheid had ik mijn 12 niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    En als je nooit drink word je sneller dronken,omdat je er dan (nog) niet tegen kunt.Op die leeftijd weet je vaak niet wanneer te stoppen omdat je geen ervaring heb.
    Toen ik voor het eerst dronk voelde ik het al na 3 slokjes,omdat ik niks gewend was.

    Vreemd,die nieuwsgierigheid had ik mijn 12 niet.


    Mwah maar van een half glaasje ben je echt niej gelijk dronken.. misschien hoogstends aangeschoten ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Maar hoezo met een rietje word je dronken? x'd
    -Voelt zich angstig- Ik drink altijd emt een rietje ;-;


    Dat is mij dan weer niet uitgelegd.. this gwn zow ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Maar hoezo met een rietje word je dronken? x'd
    -Voelt zich angstig- Ik drink altijd emt een rietje ;-;

    Omdat alcohol door o.a in je mond opgenomen word,vooral door je gehemelde,als je met een rietje drinkt stroomt de alcohol tegen je gehemelde en word er meer en sneller alcohol opgenomen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    En als je nooit drink word je sneller dronken,omdat je er dan (nog) niet tegen kunt.Op die leeftijd weet je vaak niet wanneer te stoppen omdat je geen ervaring heb.
    Toen ik voor het eerst dronk voelde ik het al na 3 slokjes,omdat ik niks gewend was.

    Vreemd,die nieuwsgierigheid had ik mijn 12 niet.


    Waarschijnlijk liep je op je 12e ook niet rond met allemaal moderne zooi etc.
    Tegenwoordig ligt de grens van allemaal dingen gewoon lager..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.