• Liefste meisjes,
    Wij zijn Laura en Maialen en we hebben een vervelend probleem: onze nieuwe serie wordt écht niet gemaakt. Dat vinden we heel jammer omdat we er echt heel hard aan gewerkt hebben. We kunnen hem ook al niet in de spotlight zetten omdat we geen geld hebben op onze gsm. En om eerlijk te zijn: we wéten dat hij goed is. Het is geschreven als een boek..Dit is géén reclame, maar gewoon een melding.


    Laura&Maialen


    Ik geloof dat heel veel mensen daar last van hebben >.< [/maargoed ik maak m wel]


    Mew <3

    Ik geloof dat heel veel mensen daar last van hebben >.< [/maargoed ik maak m wel]

    Inderdaad, de helft van de quizzen hier op Quizlet worden niet zo veel gemaakt, je kan ze ook moeilijk allemaal gaan volgen hé x] Maar ik ga wel is kijken! :')


    Tanya is de beste.

    Ik geloof dat heel veel mensen daar last van hebben >.< [/maargoed ik maak m wel]



    Bedaaaaaaaaaankt (;

    (...)
    Inderdaad, de helft van de quizzen hier op Quizlet worden niet zo veel gemaakt, je kan ze ook moeilijk allemaal gaan volgen hé x] Maar ik ga wel is kijken! :')



    He he, bedankt (;

    Ik zal is kijken! Als het met leestekens enzo is geschreven vind ik hem zo-ie-zo al goed! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik kijk naar de jouwe als jij naar de mijne kijkt x'D
    de mijne worden ook niet gemaakt... :') heel erg stom ... achja ik zal wel eens naar de jouwe gaan kijke :)
    Cyaa!

    Ik zal is kijken! Als het met leestekens enzo is geschreven vind ik hem zo-ie-zo al goed! ;)



    Jaaaaaj, dankuuuu :')

    ik kijk naar de jouwe als jij naar de mijne kijkt x'D
    de mijne worden ook niet gemaakt... :') heel erg stom ... achja ik zal wel eens naar de jouwe gaan kijke :)
    Cyaa!



    Ok, we zullen nu es kijken (:

    Die heb ik net al gedaan x]

    Ik zal wel even kijken, ik ben altijd in voor iets nieuws ;)