• Toen ik klein was, was dat altijd mijn lievelingsfilm. Ik zag vandaag de videoband in de kast liggen en nam het initiatief die weer eens te kijken. En ik ben meteen weer verliefd. <3.<3 Zulke mooie liedjes en zo mooi gemaakt.
    Nu heb ik de titel in het Nederlands gewoon in ingetypt op Youtube en daarna in het Engels, kom ik erachter dat het eerste liedje (waarin de moeder van Mozes hem in het mandje legt) in alle talen door dezelfde persoon is gezongen. (Ofra Haza) Daar heb ik echt diep respect voor, proberen zo accentloos mogelijk alle dubs van dat liedje in te zingen. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat was vroeger ook mijn favoriete film! ;o
    De tekenfilm dan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ken die film niet.

    Niet gezien al lijkt hij me wel leuk. Ik zal hem wel eens een keer downloaden of op een site kijken ^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dat is een geweldige film. Die liedjes zijn in het Engels, en in het Nederlands beide mooi.

    VOlgens mij kun je ook intypen op youtube, Prince of Egypt all languages. En dan krijg je dan die liedjes achterelkaar in alle talen. Dat is echt heel leuk om te luisteren :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.