• Weet iemand hoe het eraan toe gaat in een afkick-kliniek voor drugs. Dat heb ik dus nodig voor mijn story ;D

    En ga alsjeblieft niet allemaal reacties plaatsen met "Ik weet het niet" erin. Dat spamt namelijk heel mijn mailbox vol
    Dank u(A)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Google is je beste vriend en anders wikipedia wel <3


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Google is je beste vriend en anders wikipedia wel <3

    Heb je de politie gedumpt? D:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Junns schreef:
    Google is je beste vriend en anders wikipedia wel <3


    Dan krijg ik allemaal links naar afkick centra zelf ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Van die praatsessies.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedere dag krijg je minder, uiteindelijk niets. Je word beloond met tripjes naar buiten enz. volgens mij


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ligt aan elke kliniek, vaak word er met je over gesproken hoe je wilt afkicken. In sommige instanties word 'Cold Turkey' toegepast. Waarin je dus afkickt zonder iets te mogen gebruiken. In sommige klinieken gebruiken ze Methadon, een soort van pijnstiller, die vaak word gebruikt met heroïneverslavingen. Er word dus in klinieken géén drugs gebruikt hè. (': Alleen pijnstillers soms. Vrienden of bekenden mogen niet langskomen, omdat die 'invloed' kunnen uitoefenen op je, en drugs mee kunnen smokkelen. Pas later in het proces mogen er echt mensen langskomen. Als je het ècht niet meer wilt, kun je altijd stoppen, en de kliniek verlaten. Niks is namelijk verplicht.

    Junns schreef:
    Google is je beste vriend en anders wikipedia wel <3

    Wikipedia is mijn vijand.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:20 ]


    -