• Gister ben ik begonnen in het boek: een verschrikkelijke schoonheid. Nu vond ik een klein ideetje op wat bladzijdes.

    De Nederlandse ....... word naar een kostschool gestuurd omdat ze ondhandelbaar lijkt. In werkelijkheid is ze dat niet en zit er meer achter. Ze ontmoet drie andere meisjes. Ze ontdekken een boek genaamd de orde. Het is een dagboek met spreuken en oude verhalen. Ze besluiten opnieuw de Orde te starten, wat een gevaarlijke keus leek.

    Doen/Niet doen?
    rollen (zo ja dan alleen figuranten!)?
    orgineel?
    titel(of gewoon a great terrible beauty?)?

    Ik heb het beloofd hier is jullie lollie

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 17:49 ]

    Doen(A) Ik ben wel benieuwd :)
    Rollen: ja, ik wil er een! (A) xD en ik zal dit keer niet meteen 1 van die vriendinnen dan op eisen :P Doe wat jij wilt!
    Titel; Hm... oke, ik hebt niets orgineels xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ga je een verschrikkelijke schoonheid gewoon in het Nederlands herschrijven of er ook nieuwe verhaallijnen in steken? Want in dat laatste geval kun je er wel iets leuks mee doen, als je echt verrassende nieuwe verhaallijnen vindt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Doen, en het is wel orgineel.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Doen, en het is wel orgineel.


    Me so good.

    xJelena schreef:
    Ga je een verschrikkelijke schoonheid gewoon in het Nederlands herschrijven of er ook nieuwe verhaallijnen in steken? Want in dat laatste geval kun je er wel iets leuks mee doen, als je echt verrassende nieuwe verhaallijnen vindt.

    Ik ga het in een vorm van herschreven ja. ik maak een soort vervolg.