• Ik moet een spreekbeurt geven, ofja ik moet een audiovoice insturen.
    Over mijn favoriete dier. Ik heb een aap gekozen. En ik weet niks meer te vertellen. en er moet nog iets bij! Het mag ook zoiets zijn van. It don't eat meat. Ofzoiets. Dus kunnen jullie a u b helpen? zet het dan alsjeblieft metteen in het engels .

    alvast bedankt(l)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik weet niet zoveel over apen. :/
    Maar je kunt dingen opzoeken over de natuurlijke leefomgeving, het voedsel, de vijanden en de verschillende soorten, bijvoorbeeld.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doe leuke weetjes (: Zo van; Wist je dat..


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Oke maar dan weet ik niet hoe je het in het engels zegt alles, en als je vertaler gebruikt word het vaag. En kan het ook niet aan iemand vragen ben home alone xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Meerminman schreef:
    Doe leuke weetjes (: Zo van; Wist je dat..

    Maar het moest een beetje volgens de stones:$
    Wie heeft dat ook?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    it DOESN"T eat meat
    don't eat is voor de ik-vorm en de meervoudsvorm...

    it is not tame, it is wild
    it does not live in a house, it lives in a rainforest
    it does not eat meat, it eats plants and fruit
    it does not live alone, it lives in a family

    hoop dat je er wat aan hebt


    ps. zit jij misschien op HSL zuid?? mijn zusje moest nmlijk precies zoiets doen :O:O:O
    ze heet nathalie...


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    wikipedia?


    Alis volat propriis

    limitless schreef:
    it DOESN"T eat meat
    don't eat is voor de ik-vorm en de meervoudsvorm...

    it is not tame, it is wild
    it does not live in a house, it lives in a rainforest
    it does not eat meat, it eats plants and fruit
    it does not live alone, it lives in a family

    hoop dat je er wat aan hebt


    ps. zit jij misschien op HSL zuid?? mijn zusje moest nmlijk precies zoiets doen :O:O:O
    ze heet nathalie...

    dankjewel!
    Ja ik zit daar op :)!
    Heet ze koning van de achternaam? dan zit ze bij mij in deklas haha!

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ochja die stones. Hield ik me nooit aan bij presentaties :'D Altijd negens op het VMBO lol.


    No growth of the heart is ever a waste