• --
    Nicole is laatst aangerand door een groep van vijf jongens, rond de 15 jaar. Nu volgen ze haar naar school en bedreigen ze haar als ze ook maar iets verteld tegen iemand. Ze heeft het tegen niemand gezegd. De jongens hebben haar gevraagd om morgen avond naar het steegje te komen, maar ze weet neit of ze wel moet gaan. Maar als ze niet gaat, komen ze naar haar huis, waar op zaterdagavond niemand is.. Maar als ze wel gaat, loopt ze kans om verkracht te worden.

    Verkracht of verkracht én in elkaar geslagen?
    Wat zouden jullie doen? ;'s
    -namen zijn voor de privacy veranderd-


    -Het is waar, als jij het neit geloofd is dat jouw probleem

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 16:03 ]


    Me so good.

    Als ik haar was, zou ik die zaterdagavond naar vriendinnen gaan, blijven logeren ofzo?
    vreselijk dat zoiets gebeurt..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ze moet nr de politie gaan ga ander zatersag nr der toe


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Laat haar naar jou toekomen of naar een andere vriendin blijven slapen. En dr oudrs moeten t toch wel weten, want dan kunnen die jongens eens opgepakt worden!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FlyEmirates schreef:
    Als ik haar was, zou ik die zaterdagavond naar vriendinnen gaan, blijven logeren ofzo?
    vreselijk dat zoiets gebeurt..


    ars moriendi

    Als ik haar was zou ik idd naar vrienden gaan ofzo, of het toch tegen iemand vertellen..

    Maar =p jij zegt; Ze heeft het tegen niemand gezegd...
    Waarom weet jij het dan?('A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Niet gaan!

    ze moet het tegen haar ouders zeggen en de politie gaan.

    dat is het beste


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    naar de politie. echt hoor, die pakt die jongens wel op.


    it's so empty living behind these castle walls

    Gewoon naar de politie en zorgen dat ze nóóit alleen buiten of alleen thuis is.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik neem aan dat ze weet wie het zijn, invan gezichten? Ze kan dan toch naar de politie gaan, en dan tussentijds bij vriendinnen slapen?

    Jezus zeg, waarom doen jongens dat nou? -.-

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 15:19 ]


    -

    RoseAngel schreef:
    Als ik haar was zou ik idd naar vrienden gaan ofzo, of het toch tegen iemand vertellen..

    Maar =p jij zegt; Ze heeft het tegen niemand gezegd...
    Waarom weet jij het dan?(
    'A)

    Doet het ertoe? ;'s


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Doet het ertoe? ;'s


    Nou nee, maar het staat zo raar..
    En ik mag het toch wel vragen?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat is verschrikkelijk! Ze moet het tegen haar ouders zeggen en naar de politie gaan :O Want dit is echt niet goed!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Nou nee, maar het staat zo raar..
    En ik mag het toch wel vragen?

    Tuurlijk mag je het vragen


    Me so good.

    Tegen haar ouders zeggen, naar de politie gaan en die avond naar vriendinnen gaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.