• --
    Nicole is laatst aangerand door een groep van vijf jongens, rond de 15 jaar. Nu volgen ze haar naar school en bedreigen ze haar als ze ook maar iets verteld tegen iemand. Ze heeft het tegen niemand gezegd. De jongens hebben haar gevraagd om morgen avond naar het steegje te komen, maar ze weet neit of ze wel moet gaan. Maar als ze niet gaat, komen ze naar haar huis, waar op zaterdagavond niemand is.. Maar als ze wel gaat, loopt ze kans om verkracht te worden.

    Verkracht of verkracht én in elkaar geslagen?
    Wat zouden jullie doen? ;'s
    -namen zijn voor de privacy veranderd-


    -Het is waar, als jij het neit geloofd is dat jouw probleem

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 16:03 ]


    Me so good.

    FlyEmirates schreef:
    Ik zeg als..
    maar ik begin wel te geloven dat jij die nicole bent

    Ik zei het eigenlijk in het algemeen,
    maar het gaat erom wat ze moet doen, niet wie ze is, ik heb geen zin daarin


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik zei het eigenlijk in het algemeen,
    maar het gaat erom wat ze moet doen, niet wie ze is, ik heb geen zin daarin

    Ik heb toch al gezegd wat ik zou doen, en het gaat er degelijk wel om, die nicole zou bijvoorbeeld zo mijn buurmeisje of wat dan ook kunnen zijn.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    xSnoepjex schreef:
    wtf,
    dit is niet verzonnen,
    dit gebeurd, en het is hartstikke klote, jij weet niet hoe ze zich voelt.
    Als jij denkt dat het niet waar is, dan rot je maar op


    Take it easy, ze vinden het alleen raar omdat er staat dat die "nicole" het tegen niemand heeft gezegt maar jij weet het wel.

    Als ik haar was zou ik het als eerste tegen mijn ouders hebben gezegt en zou ik daarna met hun samen naar de politie gaan aangezien ze vast wel weet hoe ze er uit zien.
    de politie zal het dan verder oplossen en die jongens krijgen zeker wel "straf", haar ouders zullen haar dan vast en zeker die zaterdagavond niet alleen thuis laten.

    En nog en vraag hoe weten die jongens dat zij zaterdagavond alleen thuis is, of ze is zo dom geweest om het tegen ze te zeggen toen ze haar aanrande of het zijn bekende van haar die het al wisten.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 15:59 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    xSnoepjex schreef:
    wtf,
    dit is niet verzonnen,
    dit gebeurd, en het is hartstikke klote, jij weet niet hoe ze zich voelt.
    Als jij denkt dat het niet waar is, dan rot je maar op


    wil jij even je gemak houden. als het waar is leef ik met je mee. als het niet waar is....

    Yousef schreef:
    (...)

    Take it easy, ze vinden het alleen raar omdat er staat dat die "nicole" het tegen niemand heeft gezegt maar jij weet het wel.

    Als ik haar was zou ik het als eerste tegen mijn ouders hebben gezegt en zou ik daarna met hun samen naar de politie gaan aangezien ze vast wel weet hoe ze er uit zien.
    de politie zal het dan verder oplossen en die jongens krijgen zeker wel "straf", haar ouders zullen haar dan vast en zeker die zaterdagavond niet alleen thuis laten.

    En nog en vraag hoe weten die jongens dat zij zaterdagavond alleen thuis is, of ze is zo dom geweest om het tegen ze te zeggen toen ze haar aanrande of het zijn bekende van haar die het al wisten.


    amen

    Ik vind het dom dat dat kind die jongens gelooft. Ze moet wél naar de politie gaan duh. Die mensen beschermen jou dan.


    Today will be Girl's Day party with you~

    niet daarheen gaan!
    idd zoals iedereen hier zegt naar de politie gaan. misschien kan die zaterdag naar dat steegje gaan?
    en idd niet alleen thuis blijven zaterdag, maar zorgen dat ze bijvoorbeeld zaterdagmiddag al naar vriendinnen ofzo toegaat en daar blijft slapen. maar niet zaterdagavond alleen over straat gaan.


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Gewoon politie. Zo'n zaak was pas geleden ook in het nieuws.. Die gasten dreigen omdat ze super bang zijn voor de politie, dat lijkt me logisch. Jee. op zo'n leeftijd dat al doen, dan verkoot je toch iemand zn leven...


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    kende ze die jongens dan?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    naar de politie gaan,
    en kan ze niet bij jou slapen ?


    Life is a beautiful struggle

    Kan ze niet wat vrienden bij elkaar zoeken om die jongens terug te pakken?

    Die vriendin van je moet aangifte doen..
    ze vallen haar nu ook al lastig en bedreigen haar nu ook al.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Iedereen bedankt (;


    Me so good.

    sommige jongens zijn zo ontzettend triest. Dat ze zoiets uberhaubt doen.
    iniedergeval moet ze het tegen haar ouders zeggen en niet alleen thuisblijven zaterdag. En NIET gaan naar het steegje

    Wat vreselijk. Ik zou - zoals de iedereen zegt - het aangeven bij de politie en er voor zorgen dat er altijd iemand bij haar in de buurt is.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.