• Klik hier voor de story

    River is een normale jongen. Hij houdt van surfen en van flirten. Erg ver komt hij normaal niet in het flirten, maar een van zijn flirtpogingen lijkt wel erg goed uit te pakken. Een prachtig meisje met een droomuiterlijk valt als een blok voor hem, of is het eigenlijk andersom? River ziet haar wel erg zitten en lijkt haar zelfs een soort van te "gehoorzamen", aangezien hij alles doet wat ze zegt. Wat is toch die rare aantrekkingskracht die zij op hem heeft? En wat wil zij daarmee doen?


    Het wordt een vampierstory, misschien is 't verhaal wat stom uitgelegd, maar dat meisje is dus een (slechte) vampier.

    Doen/niet doen?
    Titel?
    Naam meisje?
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 16:29 ]


    “Love is a contradiction.”

    Doen/Niet doen? Doen =)
    Titel? Why I Want You (ofzeuwww?)
    Naam meisje? Alane, dat betekent aantrekkelijk en dat past hier best wel bij :)
    Rollen? Your choice :)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Doen/niet doen? Met gewone mensen zou het leuker zijn, zonder vampieren ;x
    Titel? I want you.
    Naam meisje? Belle
    Rollen? Jouw keus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Doen/niet doen? Met gewone mensen zou het leuker zijn, zonder vampieren ;x
    Titel? I want you.
    Naam meisje? Belle
    Rollen? Jouw keus.


    Dus gewone mensen? Maar dan houdt ik het meisje wel als slecht mens xd
    Ik dacht juist aan vampieren, omdat zoveel mensen daar juist over willen lezen -.-


    “Love is a contradiction.”

    FeelinAlive schreef:
    (...)

    Dus gewone mensen? Maar dan houdt ik het meisje wel als slecht mens xd
    Ik dacht juist aan vampieren, omdat zoveel mensen daar juist over willen lezen -.-

    Ja maar ik vind gewone mensen gewoon leuker haha, maar je moet doen wat jij wilt ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    FeelinAlive schreef:
    (...)

    Dus gewone mensen? Maar dan houdt ik het meisje wel als slecht mens xd
    Ik dacht juist aan vampieren, omdat zoveel mensen daar juist over willen lezen -.-


    Ik vond het juist logisch dat het meisje het droomuiterlijk vampier is. Ze wil gewoon zijn bloed en daarom gaat ze op zijn flirt pogingen in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ik vond het juist logisch dat het meisje het droomuiterlijk vampier is. Ze wil gewoon zijn bloed en daarom gaat ze op zijn flirt pogingen in.


    Ja dat leek mij ook al. Als je dat doet ga ik het zeker lezen (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb 'm aangemaakt :D
    Klik!


    “Love is a contradiction.”

    Chapter 1 staat online:
    Klik hier voor 001.


    “Love is a contradiction.”