• Klik.

    Ik had echt serieus moeten huilen


    Je moer op een stokkie G!

    Wauw. Het is een prachtig filmpje!
    Echt, ik heb respect voor haar :3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Man,het lijkt wel of ze me wilt bekeren met haar God.

    Nee hier om voel ik geen verdriet,hooguit irritatie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is mooi, maar ik ga er echt niet van huilen.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Exercitus schreef:
    Man,het lijkt wel of ze me wilt bekeren met haar God.

    Nee hier om voel ik geen verdriet,hooguit irritatie.
    Dat wilt ze zeker niet doen. Het is niet omdat zij op een gegeven moment haar sterkte bij god vond, dat ze daardoor iedereen wilt bekeren. Het gaat gewoon om het feit dat je niet mag opgeven omdat er altijd iemand is die voor je klaar zal staan.
    You're not here by accident. Live Life!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Dat wilt ze zeker niet doen. Het is niet omdat zij op een gegeven moment haar sterkte bij god vond, dat ze daardoor iedereen wilt bekeren. Het gaat gewoon om het feit dat je niet mag opgeven omdat er altijd iemand is die voor je klaar zal staan.
    You're not here by accident. Live Life!

    Dat snap ik ook wel ik kan er gewoon niet tegen als mensen hun geloof aan mij opdringt,geloof me, God houd namelijk niet van mij en dat zou Hij ook nooit doen.

    Waardoor voor mij de "boodschap" nogal verschechterd

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 22:09 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Echt mooi.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Qlimax schreef:
    Damn =(


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat snap ik ook wel ik kan er gewoon niet tegen als mensen hun geloof aan mij opdringt,geloof me, God houd namelijk niet van mij en dat zou Hij ook nooit doen.

    Waardoor voor mij de "boodschap" nogal verschechterd
    dat kan best zijn, mijn vriend is ook zo, hij is nog eens een goed voorbeeld van een atheïst.
    Ik daarentegen geloof wel. Niet zozeer in god, maar toch in iets of iemand. Ik geloof in geesten en ik denk wel dat er iets na de dood is. Ik heb het gevoel dat er iemand over me waak, maar ik heb geen idee of het dierbaren zijn of niet. Geloof kan gewoon een grote steun zijn bij vele mensen en ik vind dat ze dat niet mogen afnemen. De paus vind ik nu wel overbodig. Die leeft precies onder een steen en is gewoon fout.
    Maar iedereen is vrij in wat hij doet, dus als jij niet wilt geloven, heb ik daar geen problemen mee. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)dat kan best zijn, mijn vriend is ook zo, hij is nog eens een goed voorbeeld van een atheïst.
    Ik daarentegen geloof wel. Niet zozeer in god, maar toch in iets of iemand. Ik geloof in geesten en ik denk wel dat er iets na de dood is. Ik heb het gevoel dat er iemand over me waak, maar ik heb geen idee of het dierbaren zijn of niet. Geloof kan gewoon een grote steun zijn bij vele mensen en ik vind dat ze dat niet mogen afnemen. De paus vind ik nu wel overbodig. Die leeft precies onder een steen en is gewoon fout.
    Maar iedereen is vrij in wat hij doet, dus als jij niet wilt geloven, heb ik daar geen problemen mee. :)

    Wowowo ik geloof wel,ik ben Heiden. Dat is de reden waarom God niet van me houd.
    Maar je heb gelijk,ik kan alleen niet zo goed tegen dat soort dingen,zeker met het Christendom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Wowowo ik geloof wel,ik ben Heiden. Dat is de reden waarom God niet van me houd.
    Maar je heb gelijk,ik kan alleen niet zo goed tegen dat soort dingen,zeker met het Christendom.
    Dan neem ik die woorden terug. Mijn excuses. :)
    Ik vind dat ze in alle godsdiensten kunnen overdrijven, maar nogmaals het is fout om iemands geloof af te nemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Dan neem ik die woorden terug. Mijn excuses. :)
    Ik vind dat ze in alle godsdiensten kunnen overdrijven, maar nogmaals het is fout om iemands geloof af te nemen.

    Geef niet:)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Platypus schreef:
    Het is mooi, maar ik ga er echt niet van huilen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, ja.


    Your make-up is terrible

    Wow, daar word ik gewoon even stil van.
    Ik vind het echt zo knap van haar dat ze dat zo allemaal verwoord!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind het een beetje lame.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.