• Jaa, dat valt me heel hard op. Ik heb 3 vriendinnen van quizlet op msn en die zijn alle 3 gestopt. Waarom stoppen ze? Quizlet is zo leuk. Maarjaah.
    Wie heeft dat ook door?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Valt mij niet op
    ;p
    Wel dat veel zich even inactiveren, maar die komen weer terug..


    Me so good.

    Ik zou het niet weten. Ik hang hier al ruim 3 jaar rond, en ik denk niet aan stoppen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het is niet meer zo gezellig als vroeger en tegenwoordig is er keiveel ruzie op het forum ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sommigen hebben er vast een goede reden voor?
    Het viel me ook al op trouwens.

    Quizlet is niet zo leuk als dat je denkt hoor...


    *insert philosophical cringe expression here*

    Na de crash begon ik het ook steeds minderleuk te vinden. ;$


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Aandachttrekkerij. Komen vanzelf weer terug.


    In time we hate that which we often fear.

    Nee is mij niet opgevallen. Ik mis toch niemand :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Echte quizletters stoppen niet na een klein crashje. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Niet gemerkt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Kome wel weer terug ;D

    Ik ken iemand die stopt, en het is nog wel iemand die zó vaak in de top 5 stories heeft gestaan.. ):
    Maar idd, na de crash stopten de meeste mensen omdat ze geen zin hadden hun hoofdstukken enzo terug te zoeken dus stoppen ze maar. --

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:38 ]

    Mijn zus heeft onlangs haar account verwijderd, maar ze zat al lang niet meer op Quizlet. Ze zegt wel dat ze misschien binnenkort (als ze weer zin krijgt om te quizletten) een nieuw account aan gaat maken.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    De meeste komen uiteindelijk wel terug, maar niet iedereen hoor. Er zijn ook mensen die gewoon nooit zulke enorme fans waren, om het maar zo te zeggen, en die het nogal saai vinden. Maar je kunt gewoon nieuwe vriendinnen maken, en die drie meisjes heb je toch nog steeds via msn? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De meeste komen uiteindelijk wel terug, maar niet iedereen hoor. Er zijn ook mensen die gewoon nooit zulke enorme fans waren, om het maar zo te zeggen, en die het nogal saai vinden. Maar je kunt gewoon nieuwe vriendinnen maken, en die drie meisjes heb je toch nog steeds via msn? (:

    Jaaah gelukkig! ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse