• zijn er mensjes met een mooie, meeslepende, originele en goed-geschreven story's ?

    Verveel me, dus, geef me leesvoer.(nerd)
    [story-monster]


    Alice:Y)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Haha, je kan de mijne doen?
    When she cries
    Het is een 3-shot en hij is al af (:


    Never run out of reasons to smile...

    Deze misschien?


    Life is hard and then we die

    Ik heb 3 horror stories. Échte horror, eh. Met details van lijken, lichaamsdelen en organen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb er wel 1 maar hij is niet ver(met dank aan mijn harde schijf die kapot is gegaan).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb 3 stories (deel 2 en drie zijn dus de vervolgen)
    Ze gaan over vampiers, niet over de Cullens, dus als je interesse hebt...

    Boek 1: Vrouwe van de Roos
    Eens, in een ver verleden, was er een Vrouwe. Ze was van adel, rijk en geliefd.
    Maar iets aan de Vrouwe maakte dat mensen haar liever ontliepen. Niemand kon vertellen wat het was, niemand durfde te vertellen wat het was. Maar toch hing er een vreemde sfeer om haar heen, alsof ze mensen afstootte...

    Boek 2: Heer der Duisternis (Vervolg op Boek Een)
    Eens, lang geleden, in het Oude Egypte, werd een jonge farao ter wereld gebracht.
    Zijn naam luidde Ammon, hij zou de huidige farao vervangen als hij achttien werd...

    Boek 3: Tanden en Liefde (nog niet compleet) (Vervolg op Boek Twee en Een)
    “Wakker worden, Amarantha.”
    De duistere stem sneed door de stilte van de nacht, en liet Amarantha haar ogen openen.
    In de verte sloeg een kerkklok twaalf maal...


    Life is an art, not a science.

    Check maar of het je intreseerd ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Deze?


    your eyes are like stars in the night.