• Dus wat wil je als werk doen; en als je al werkt wat wilde je worden & wat doe je dan nu. Beetje raar gezegd, maar je begrijpt het toch?

    Ik wilde als sinds m'n 8e journalist worden én nu nog steeds :')


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Language schreef:
    Je kan op internet een beroepstest doen(krul)
    Ik ga hem denk ik straks even invullen en kijken wat mijn resultaten zijn ;')

    Oewh :3, wist ik niet , zal ik ook eens doen! (:


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik wou altijd redacteur worden^^

    Amused schreef:
    Lerares lager onderwijs (basisschool)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    unrealistic schreef:
    (...)
    Oewh :3, wist ik niet , zal ik ook eens doen! (:


    Moet je wel een gratis beroepstest voor jongeren doen ;')
    Anders loop je al die vragen in te vullen, en staat er later heel lullig bij dat je minstens 18 jaar moet zijn(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Iets wat ik kan doen en dat ik leuk vind. Haha, niet makkelijk te vinden. (':


    Only losers can act the way you do

    Mijn allergrootste voorkeur ligt bij muziek, en dan héél breed genomen. Van tour manager, tot musichall-ondernemer, tot labelmanager of gewoon achter de schermen bij het licht en geluid.
    Als dat niet lukt zou ik graag bij de observatie willen werken van afkickklinieken of instellingen. Psycholoog dus ongeveer.


    your eyes are like stars in the night.

    geen idee, aangezien die dingen die ik wou onbereikbaar zijn:P


    Every touch feels like an eternity

    Eventmanager of iets voor een tijdschrift zoals de CosmoGIRL of de ELLE.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heavily schreef:
    Ik word zwerver en ik ga in een doos onder een brug wonen met een hondje genaamd Bob. :Y)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Neeeh, ik verhuis naar amerika en ga daar voor een tijdschrift werken (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik wil graag fysiotherapeut worden! :) en sinds dat ik gisteren een dag stage had in een verpleeghuis wil ik helemaal fysiotherapeut worden!!! :D


    Ligt and Darkness are both very different..

    Maatschappelijk werkster bij criminele jongeren.

    Vanaf groep 5 (dus toen was ik 9 jaar ofzo) wilde ik dierenarts worden, want ik was helemaal gek van paarden. Ik hoorde daarna dat dierenarts alleen voor huisdieren enzo is, dus toen ging ik naar veearts, haha.
    En nu heb ik laatst een artikel over B-factories gelezen (waar ze het ontstaan van het heelal onderzoeken) en eigenlijk wil ik heel graag zoiets doen. Maar nu ben ik van plan om technische natuurkunde te studeren en het is nog maar te vraag of ik daar terecht komt x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik zou graag iets doen in een jeugdgevangenis. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn ouders en broer zeggen altijd dat ik Actrice kan worden haha :P
    Toen ik 4 was wilde ik prinses.
    Toen ik 10 was Juf
    Toen ik 12 was wilde ik zangeres worden
    En nu heb ik geen idee ;P