• ik heb al twee jaar hoofdpijn (altijd) en ik ben al een aantal keer naar de huisarts geweest. Nu ben ik 'eindelijk' naar de kinderarts gestuurd, en met spoed ook nog.

    Want alles wat de huisarts kon bedenken, hielp niet.

    Hm, ik hoop dat dit dan helpt.

    Ik hoop voor je dat het helpt o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik dus ook al twee jaar, maar inmiddels ben ik er al zo aan gewend dat ik het haast niet meer voel. Bij mij hielpen medicatie enzo van de huisarts niets, ik hoop dat ze voor jou wel wat vinden!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Flamingo schreef:
    Dat heb ik al 7 jaar. En geloof me, bij mij is het een gebed zonder eind.. Ik heb alles al gehad wat je kan bedenken.
    Oke, ik wil je nu niet bang maken, bij jou kunnen ze vast wel een oplossing vinden :)
    11 jaar hier =$ Ik heb al sinds mijn vijfde migraine aanvallen en serieus ik ben ze nog steeds niet gewoon. Ik haat erfenissen (mijn moeder heeft ook een erge vorm van migraineaanvallen..)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Houding? Ik heb daar heel erg last van gehad.
    Stress? Ook last van gehad...
    Slechte ogen, migraine, weet ik veel, ik kan genoeg verzinnnen :')


    Destroy what destroys you.

    Een vriendin van me heeft daar ook al vijf jaar last van ofzo en die heeft er al zoveel voor gedaan en is er al zoveel voor onderzocht en nog weten ze het niet. Nu beweren ze dat het tussen haar twee oren zit.

    welcome to my live
    Ik heb ht al vanaf mn 6e ofzo? een geen ene ruk hielp. En nu ben ik aan de pil en is het in elk geval minder geworden.
    En na een jaar of 10/8 hoort het erbij, en ben je er wel beetje aan gewend geraakt


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik heb nu hoofdpijn, maar ik heb het soms.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik heb al 8 jaar lang iedere dag continu hoofdpijn,

    sorry ik ben geen goede hoop voor,

    maar ik heb vanalles gedaan, bsm, osteopaat, homeopaat, fysiotherapeut, neroloog, energiedokter, huisarts, kinderarts,

    en al die dingen....

    en tjaa ik ben nu een beetje de hoop aant opgeven,

    maar ik zou zeggen, probeer gewoon die dingen die ik ook heb gedaan...
    het meeste word -tenminste bij mij- wel door de verzekering vergoed -waarom weet ik dit?-

    en vroeg naar bed gaan helpt.. ;)

    &

    sterkte met de kinderarts!

    maar waarom werd je dan met spoed daarnaar toegestuurd?


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    ik heb daar ook al 2 jaar last van.. het begon in de zomer 2009 maar ik heb last van migraine, en op sommige momenten heb ik er niet veel last van, maar voel ik het wel.


    Life is a beautiful struggle

    bij mij zeggen ze trouwens ook nu achteraf dat ik eerst opeens migraine aanvallen zou hebben gehad maar dat ze het raar vinden dat ik het continu heb,

    maar ik gaf ook opeens over in de klas heel vaag...


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    @Quirinius; weet ik niet precies. Ik denk omdat ik dr 'al' 2 jaar mee loop?

    Krull schreef:
    @Quirinius; weet ik niet precies. Ik denk omdat ik dr 'al' 2 jaar mee loop?


    Kan ik weet het niet....


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    hmmm
    -gaat nadenken-
    Ik kijk veel medische programma's dus ik denk al gelijk aan het ergste:X dat zou ik maar niet gaan zeggen;)

    Veel beterschap(flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Welkom in mijn wereld, ik heb er nu bijna 3 jaar last van. Bij mij is het spanningshoofdpijn. Mijn schouders staan compleet vast en ik loop al meer dan een jaar bij een fyshiotherapeut, een osteopaat en nu bij de masseur. Het is nog steeds niet weg -.-'
    Maar het gaat wel stukken beter.


    #WWED - What Would Emma Do?