• Ik wil dood. Dan hoef ik tenminste niet meer te voelen, dan ben ik tenminste van mijn problemen af, dan hoef ik me geen zorgen meer te maken, dan hoef ik geen pijn meer te hebben.
    Dan is (niet) eten geen obsessie meer voor mij, dan hoef ik me niet meer kut te voelen om een paar extra gram, dan wil ik niet meer afvallen.
    Dan kunnen mensen mij niet zomaar gebruiken, dan kunnen mensen mij niet aan de kant douwen alsof ik een voorwerp ben, dan is alles gewoon over.


    Ik ben gemeen xoxo

    Gun schreef:
    (...)
    Ik heb al hulp en het werkt geen fluit.
    Probeer je wel gewoon steeds goed mee te doen? Als je er niks voor doet, dan helpt het niet. Ik zou zeker doorgaan, want misschien komt het toch goed.
    Ik wenste dat ik je kon helpen ipv via een pc.


    Today will be Girl's Day party with you~

    OPHOUDEN!!!!!!!!!! ik weet dat je het niet gemakkelijk hebt. maar de dood is geen optie. jij hebt nog veel te doen meisje. zodra je je school afhebt. ga je reizen,trouwen,kinderen krijgen. ik weet hoe het voelt om niet meer te willen eten. maar ik had mensen die me steunden. die me dwongen te eten. als je wil help ik je.

    Dat is de puberteit, en daarbij komt ook nog dat het january is.
    als je echt 'sterk' bent ga je gewoon door. als je dood wilt, en dat ook doet is dat een teken van 'zwakte'

    gewoon een keer slikken, tot tien tellen. dit veranderd heus wel als je dadelijk wat ouder bent,

    Zo voelen we ons allemaal wel eens.
    En soms is het gewoon beter om je zo een tijdje te voelen.
    Bijvoorbeeld, vlak na de kerstvakantie, toen ik weer naar school moest, ging het flink mis met mij. Ik werd op een gegeven moment naar een "instelling" gestuurd, en bleef toen op een wachtlijst van ongeveer vijf maanden staan. En in die vijf maanden werd ik niet geaccepteerd op school, omdat ze vonden dat dat geen zin zou hebben. Dus ik had gewoon vijf maanden vrij, en vijf maanden de tijd om even gewoon niks te doen, en depressief te zijn. Dat is uiteindelijk veel beter voor me geweest dan de hele tijd proberen om gewoon blij te zijn.
    Ik weet niet of dit je op een of andere manier helpt, maar ik hoop van wel 8D
    Sterkte <3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Captivity schreef:
    Dat is de puberteit, en daarbij komt ook nog dat het january is.
    als je echt 'sterk' bent ga je gewoon door. als je dood wilt, en dat ook doet is dat een teken van 'zwakte'

    gewoon een keer slikken, tot tien tellen. dit veranderd heus wel als je dadelijk wat ouder bent,


    ars moriendi

    Het is echt een hel op het moment. De hele dag loop ik met een masker op en niemand heeft iets door. Ieder moment kan ik breken, kan ik in tranen uitbarsten. Bah.


    Ik ben gemeen xoxo

    Gun schreef:
    Het is echt een hel op het moment. De hele dag loop ik met een masker op en niemand heeft iets door. Ieder moment kan ik breken, kan ik in tranen uitbarsten. Bah.

    Doe dat! Nee serieus doen,dat werkt vaak.Echt geloof me ik snap je en ik weet ook dat deze reacties maar voor even werken maar als je breekt hebben mensen het door. Je moet het laten blijken mensen kunnen het niet raden natuurlijk.
    Beter dan dood gaan,ik bedoel wie weet wat daarna komt...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gun schreef:
    Het is echt een hel op het moment. De hele dag loop ik met een masker op en niemand heeft iets door. Ieder moment kan ik breken, kan ik in tranen uitbarsten. Bah.

    Ik weet wat je bedoelt, maar als je gewoon doorvecht, kom je er altijd beter uit dan als je opgeeft. Wanneer je je eigen dieptepunt hebt bereikt, kan het uiteindelijk alleen maar beter worden - als je zelf je best er voor doet.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik weet precies hoe je je voelt. Vanaf me vijftiende heb ik me ook anderhalf jaar zo gevoeld. Het komt grotendeels gewoon door de puberteit. En je denkt nu dat het nooit overgaat, en mensen kunnen zo vaak tegen je zeggen dat het wel overgaat, maar je gelooft het toch niet. Dat deed ik in die tijd ook niet, maar ik kan je ook zeggen, dat het echt over gaat. Ik ben nu al ruim een half jaar weer gelukkig, en geloof me, ik heb ook heel erg diep in de put gezeten.

    En ik zou zo snel mogelijk naar je ouders gaan en zeggen dat je echt goede hulp nodig hebt. Het heeft vrij weinig zin om het op quizlet te gaan zeggen. Want heel eerlijk gezegd komt het ook niet over alsof je echt dood wilt, maar meer alsof je gewoon op zoek bent naar positieve aandacht. En ik weet niet of dat de bedoeling is?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Ik weet precies hoe je je voelt. Vanaf me vijftiende heb ik me ook anderhalf jaar zo gevoeld. Het komt grotendeels gewoon door de puberteit. En je denkt nu dat het nooit overgaat, en mensen kunnen zo vaak tegen je zeggen dat het wel overgaat, maar je gelooft het toch niet. Dat deed ik in die tijd ook niet, maar ik kan je ook zeggen, dat het echt over gaat. Ik ben nu al ruim een half jaar weer gelukkig, en geloof me, ik heb ook heel erg diep in de put gezeten.

    En ik zou zo snel mogelijk naar je ouders gaan en zeggen dat je echt goede hulp nodig hebt. Het heeft vrij weinig zin om het op quizlet te gaan zeggen. Want heel eerlijk gezegd komt het ook niet over alsof je echt dood wilt, maar meer alsof je gewoon op zoek bent naar positieve aandacht. En ik weet niet of dat de bedoeling is?

    Ik loop bij een psycholoog en eigenlijk zit het zo: Hoe meer ik praat, hoe rotter ik me ga voelen. Met mijn vriend praat ik ook geregeld en dat vind hij fijn, maar ik vind het verschrikkelijk dat hij zich af en toe rot voelt door mijn problemen.
    Sorry dat ik zo over kwam en dat was zeker niet mijn bedoeling.


    Ik ben gemeen xoxo

    woh, mag ik mee?

    Sgat. Je mag nooit opgeven. Om welke reden dan ook.
    Er zijn altijd mensen die van je houden en die je zullen missen. Ik ken je vriendenkring of familiebanden niet, maar kijk naar alle mensen die in dit topic hebben gereageerd. Ze houden allemaal van je en zullen je allemaal missen, zelfs mensen als ik, die jou amper kennen. Je moet doorgaan.

    Zet al je problemen even op een rij, en bedenk voor elk probleem apart een passende oplossing. Pak dan elk probleem aan. Niet alles tegelijk, en verwacht ook niet direct een wereld van verschil. Ga er gewoon voor, want je weet dat het zoveel beter kan (:

    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heb je wel eens de leuke dingen van het leven bekeken? Je familie misschien? Je moet zo echt niet denken!
    sterkte(flower)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gun schreef:
    Het is echt een hel op het moment. De hele dag loop ik met een masker op en niemand heeft iets door. Ieder moment kan ik breken, kan ik in tranen uitbarsten. Bah.


    Iedereen heeft dat wel eens in zijn pubertijd, ook doodwensen, genoeg. Het is een periode waar je even doorheen moet. je bent echt geen apart geval :] het gaat vanzelf over.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Gun schreef:
    (...)
    Ik heb al hulp en het werkt geen fluit.

    Neem anders eens contact op met www.113online.nl dat heeft mij geholpen alhoewel je aangeeft dat je al wel hulp krijgt, je ouders en vrienden zullen het wel erg vinden als er wat met je gebeurd toch? :(

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 15:57 ]


    Hallo, ik ben nieuw :)