• Maar, het valt me een klein beetje op. Dat de mensen waar ik nog geld van krijg, buitenlands zijn. Nederland komt blijkbaar meer zijn afspraken na. Het kan natuurlijk puur toeval zijn, maar het valt me op, ik krijg namelijk nog 90 euro van iemand van Turkse afkomst (die zegt, het niet eens meer te willen betalen.) + 40 euro van iemand van Marrokaanse afkomst, (die laatste tijd wel heel stil blijkt.) & van iemand waarvan ik de afkomst niet helemaal weet. (ik gok turks.) ook nog 65. Jezus man, ik kan me hier druk om maken..

    Seaside schreef:
    Ik zou zoveel geld nooit uitlenen :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het zijn allemaal Nederlanders.
    Waarom leen je zo veel? Dan ben je toch ook niet helemaal?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik leen nooit aan iemand geld uit, zelfs niet aan vrienden ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Seaside schreef:
    Ik zou zoveel geld nooit uitlenen :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Exercitus schreef:
    Het zijn allemaal Nederlanders.
    Waarom leen je zo veel? Dan ben je toch ook niet helemaal?


    Wtf dan ben ik niet helemaal? Zoals ik hiervoor al zei: Ik heb niks Geleend. Ik moest geld van hun krijgen.
    Als jij zo'n reactie gaat plaatsen zonder te lezen, ben je niet helemaal.

    Jigsaw schreef:
    Dat suckt! OKE, wacht. Ik las net dat het geen lenen was. Maar hoezo krijg je dan zoveel geld? Dat wil ik ook 8D Zomaar 8D


    Moest het nog van ze krijgen. :'D Niet zòmaar btw. maar dat terzijde, ze geven het dus gewoon niet ofzo >.>

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Wtf dan ben ik niet helemaal? Zoals ik hiervoor al zei: Ik heb niks Geleend. Ik moest geld van hun krijgen.
    Als jij zo'n reactie gaat plaatsen zonder te lezen, ben je niet helemaal.

    Sorry hoor, zo vatte ik het op.Sowieso vind ik je verhaal vreemd met je buitelanders


    Hoezo krijg je geld van ze?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 17:11 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Sorry hoor, zo vatte ik het op.Sowieso vind ik je verhaal vreemd met je buitelanders


    Hoezo krijg je geld van ze?


    Het zijn buitenlanders, hoe je het ook bekijkt :'D
    En dat gaat je niks aan, het punt is; dat ik deze mensen onbetrouwbaar vind. (:

    ik zou niet zoveel uitlenen!
    en bovendien zijn er ook wel nederlanders die zo zijn, zo ken ik bijvoorbeeld een jongen die iedereen om geld vraagt, zelfs mijn leraar engels, en hij betaalt het nooit terug...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Seaside schreef:
    Ik zou zoveel geld nooit uitlenen :'D

    Ik snap niet hoe het komt dat je zoveel geld van hun moet krijgen, miss dat ik het dan beter zou begrijpen? (krul)
    Maar oké, als ze je geld niet geven, mag je ze slaan (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Seaside schreef:
    Ik zou zoveel geld nooit uitlenen :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ik zou zelf ook eens langsgaan waarom ze het niet betalen en er zijn heus ook belgen ,( of in jou geval) nederlanders die geld niet teruggeven. Maar ik zou eens naar hen toegaan om te zeggen dat ze je geld nog moeten geven en of ze een goed excuus hebben.

    Moet je maar niet zoveel uitlenen ;p


    You are beautiful, you are love.

    Hm.
    ik betaal wel altijd terug.


    I live for the applause, you will die for it.