• Maar, het valt me een klein beetje op. Dat de mensen waar ik nog geld van krijg, buitenlands zijn. Nederland komt blijkbaar meer zijn afspraken na. Het kan natuurlijk puur toeval zijn, maar het valt me op, ik krijg namelijk nog 90 euro van iemand van Turkse afkomst (die zegt, het niet eens meer te willen betalen.) + 40 euro van iemand van Marrokaanse afkomst, (die laatste tijd wel heel stil blijkt.) & van iemand waarvan ik de afkomst niet helemaal weet. (ik gok turks.) ook nog 65. Jezus man, ik kan me hier druk om maken..

    Ik zou zoveel geld nooit uitlenen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik jou was had ik niet eens zoveel geld uitgeleend D:
    Waarvoor hadden ze het nodig?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nederland's prioriteit ligt altijd bij het aflossen van leningen, of de bevolking daaraan onderdoor gaat boeit ze niet; ze willen in een hoog vaantje staan bij hun schuldeisers.


    Life is hard and then we die

    Seaside schreef:
    Ik zou zoveel geld nooit uitlenen :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Seaside schreef:
    Ik zou zoveel geld nooit uitlenen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Seaside schreef:
    Ik zou zoveel geld nooit uitlenen :'D


    Hope goes lost but never dies.

    PUKKELxDING schreef:
    Nederland's prioriteit ligt altijd bij het aflossen van leningen, of de bevolking daaraan onderdoor gaat boeit ze niet; ze willen in een hoog vaantje staan bij hun schuldeisers.


    Pff. beter :'D

    & @ andere mensen. Het was geen uitlenen, ik moest het alleen krijgen.

    Seaside schreef:
    Ik zou zoveel geld nooit uitlenen :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja dat valt mij ook op. Maar als je nog zoveel geld krijgt, zou ik ze echt dwingen het terug te geven. Anders is dat best wel naaiend.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Platypus schreef:
    Ja dat valt mij ook op. Maar als je nog zoveel geld krijgt, zou ik ze echt dwingen het terug te geven. Anders is dat best wel naaiend.


    Willen ze niet :'D maarja, ik denk dat ik wat mensen op ga trommelen er eens langs te gaan.

    Wow dat is best wel balen :'D


    -

    Oke?... ik voel me een beetje aangesproken aangezien ik turks ben (en ik betaal gwn terug als ik geld van iemand leen)
    maaruh.. ik vind dat je je geld alleen moet lenen aan personen waarvan je weet dat ze het echt zullen terug geven (bijvoorbeeld je beste vrienden?)
    In ieder geval moet je ze NU duidelijk maken dat ze je terug moeten betalen

    Noujah ,Sterkte ermee


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Pff. beter :'D

    & @ andere mensen. Het was geen uitlenen, ik moest het alleen krijgen.
    Beter.. beter... Tja. Al die bezuinigingen, is dat echt beter?


    Life is hard and then we die

    Seaside schreef:
    Ik zou zoveel geld nooit uitlenen :'D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dat suckt! OKE, wacht. Ik las net dat het geen lenen was. Maar hoezo krijg je dan zoveel geld? Dat wil ik ook 8D Zomaar 8D

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 16:41 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen