• Raf - het vriendje van mijn beste vriendin - heeft vandaag gezegd dat ik met mijn leren vestje op zo'n rockchick lijk, terwijl ik echt veel rockmuziek luister :'D. Ik vond het wel grappig. Ik denk wel dat muziek je stijl bepaald, maar niet erg veel. Misschien een beetje?

    Maar wat vinden jullie? Is het waar dat muziek je stijl bepaald?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Ja want ik luister allemaal verschillende dingen en kheb ook verschillende outfits van stoer tot classy (:

    Ik totaal niet.
    Mensen kijken me nog steeds raar aan als ik vertel wat voor muziek ik luister.


    it's so empty living behind these castle walls

    Als je veel rockmuziek [of pop, soul, etc.] Wordt je ook fan van een rockster, en als je eenmaal erg fan bent wil je erop gaan lijken. Dan is het je 'voorbeeld.' Dit gebeurt vaak bij "beïnvloedbare tienermeisjes." Maar ook zeker jongens doen dit.


    Daddy always said ,If boy's don’t like you they are gay.

    Vultures schreef:
    (...)
    HAHA

    Niet fokken Shireen! (cat)
    Haha :')


    Hope goes lost but never dies.

    Bij mij niet bepaald.

    Niet dat ik weet, ik trek gewoon aan wat lekker zit.

    Ja.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nope


    Stop wishing, Start doing..

    Ik draag airmax & ik luister hardcore (&hardstyle) Maar ja ik luister ook Nick & Simon.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik luister het liefst naar rap, maar ik ga me echt niet verkleden als een (w)(g)angsta. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja bij mij wel(:


    My heart is yours and so am I

    Ik zou wel willen, maar op de een of andere manier vind ik het persoonlijk niet kunnen om met een shirt met een enorm doodshoofd erop bij een kinderdagverblijf te gaan stage lopen (cat).


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    reyon schreef:
    Hmm. Aangezien kleding en muziek allebei een stuk van je persoonlijkheid weerspiegelen vind ik het logisch dat er een verband is tussen de twee (:

    reyon schreef:
    Hmm. Aangezien kleding en muziek allebei een stuk van je persoonlijkheid weerspiegelen vind ik het logisch dat er een verband is tussen de twee (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hmm.. op een manier wel, aangezien ik bij alletwee een kameleon ben. Ik draag echt vanalles wat. En ik luister ook vanalles wat. Er zijn volgens mij teveel mooie dingen op aarde om maar bij 1 stijl te plakken (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.