• Hoooi, ik heb zin om covers te maken :Y)

    Dus, vul dit maar in als je wilt:
    Titel:
    Specifieke foto:
    Uitleg v. verhaal:
    Extra?:

    Ik zet max. 3 mensen op de wachtlijst omdat ik niet weet hoelang ik hier mee doorga en ik mensen niet teleur wil stellen door het uiteindelijk niet te maken (krul)

    Lijst met mensen:
    1. Uggs - Big cars, big ego but small proud.
    2. Dionysos - What if you fall in love with the wrong person.
    3. Morgaine - The Norfolk Secrets.
    4. Quarterback - You can't choose your family. They are God's gift to you, as you are to them.
    5. BanZai - Evil Vegetables.
    6. AlienAttack -
    7. Pernilla -

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 17:33 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Allemaal inschrijven want Christa is geweldig in covers maken!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Titel: Big cars, Big ego but Small proud.
    Specifieke foto: deze en een foto van Tom Kaulitz.
    Uitleg v. verhaal: Gwen leert Tom Kaulitz kennen via haar zusje. Gwen vind Tom maar een jongen met een groot ego die toch wel erg lekker is. Ze wil niet toegeven dat ze hem knap vind omdat ze denkt dat hij toch maar een arrogant mannetje is. Gwen speelt hard to get waar Tom niet tegen kan. Dit zorgt voor ruzie's en hilarische situatie's.
    Extra?: /

    Hij is klaar (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    titel:what if you fall in love with the wrong person.
    foto's: deze foto ,

    en deze foto
    ik wil ze het liefst door elkaar en deze achtergrond

    uitleg over storie: het gaat over een meisje die verliefd word op een jongen die in orde lijkt, maar schijn bedriegd. hij ontvoert haar.
    haar ouders zijn bezorgd iedereen zoekt haar en vinden haar.......DOOD.
    dit lijkt het einde maar het is pas het begin(duivel).

    extra: ?


    You can't not look cool with a crossbow.

    kun je me zeggen als de cover klaar is?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dionysos schreef:
    kun je me zeggen als de cover klaar is?
    via pb/gb?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    maakt niet zoveel uit


    You can't not look cool with a crossbow.

    Titel: The Norfolk secrets
    Specifieke foto: Nope (:
    Uitleg v/h verhaal: DCI John Masen en sergeant Adam Rosemont. Het speelt zich af in de streek van Norfolk, het oosten van Engeland.

    De eerste moord is al gelijk een dubbelmoord. Een Fransman Jean-Michel Moulier en zijn minnares Jackie Walker zijn bruut vermoord in zijn hotelkamer.
    Extra: Het liefst iets met een man met allemaal rook om zich heen uit een sigaret en een man met een pistool of zo.

    Wil je me ook even een berichtje doen als de cover klaar is?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 16:12 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Titel: You don't choose your family. They are God's gift to you, as you are to them.
    Specifieke foto: Nee hoor. (:
    Uitleg v. verhaal: De Sparrow familie, bestaande uit twaalf kinderen en twee ouders, woont tot nog toe in een te klein huis. Ze zijn heus niet arm, omdat James Sparrow, de vader, in een groot bedrijf werkt en daarom hoeft moeder Bella, niet te werken en kan zij voor de kids zorgen.
    Nadat James zijn extra loon heeft gekregen, kunnen ze verhuizen naar een groter huis en een rijkere buurt. Ze komen terrecht in een wel hele bekakte buurt, terwijl de familie er totaal niet tussen past. Het gezin moet zich aanpassen, wat totaal niet lukt.
    Extra?: /


    Big girls cry when their hearts are breaking

    titel: evil vegetables
    Foto: groenten(nerd) ik heb niet echt een specifieke foto, als je dat niet erg vind, als er op het plaatje maar verschillende groentes staan.
    Uitleg: op een dag nemen groentes de wereld over, nu moeten de mensen ze verdrijven. (ik weet het, dom verhaal)
    extra: niet echt.
    ik ben erg benieuwd wat het wordt (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ga proberen vanavond die van jullie af te krijgen, Quarterback en BanZai! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leprechaun schreef:
    Ik ga proberen vanavond die van jullie af te krijgen, Quarterback en BanZai! (:

    oke, ik ben benieuwd (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Titel: You Broke My Heart & Go [JDB]
    Specifieke foto: iets van een meisje met bruin haar en JB natuurlijk ;)
    Uitleg v. verhaal: klik!
    Extra?: het liefst 2 van die plaatjes door elkaar weetje wel xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Titel: Breaking free
    Specifieke foto: No
    Uitleg v. verhaal: Sarah wordt mishandeld door haar moeder (heel erg, en heeft echt geen leuk leven enzo), en dan vindt ze brieven van haar vader in Forks. Ze besluit weg te lopen, maar haar vader woont niet meer in Forks. Ze wee tniet meer wat ze meot doen, dus belsluit ze zelfmoord te plegen.
    Extra?:nee.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    wil je het me zeggen als de cover klaar is?
    alvast thnxx!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.