• We gingen trampoline springen. Bij één ding, moest je een hoge salto direct gevolgt door een koprol op de glijbaan gemaakt van matten. Die was nieuw voor ons
    Op de ander moest je een salto tussen 2 balken door. Die hadden sommige al eerder gedaan.

    Ik deed de eerste, dus ik sprong, en die salto ging zó vlot, dat ik toen ik neer moest komen voor de koprol, enkel met mijn handen de mat raakte, maar mijn rug niet eens. Dat bleek dus de échte bedoeling te zijn, dus de gymleraar riep me naar voren om het voor te doen. Je raad het al:
    Ik raakte in paniek want heel de klas keek naar mij. Ik kwam aan gerent en struikelde over de flap van de trampoline, mijn salto mislukte en mijn hoofd kwam als eerste op de mat, waarnaar ik me met mijn hand wou tegenhouden die om knakte. Ik deed nog wel de koprol met als gevolg dat ik niet kon remmen en in de voorraadkast rolde x'd
    De gymleraar zei dat ik het opnieuw moest doen. Dit keer lukte het wel weer goed.

    Aangezien dit opzich eigenlijk héél goed lukte wou ik de balk voor het eerst proberen. Ik stond in de rij. Hoe langer ik keek, des te zenuwachtiger ik werd. Dur ik kwam aan gerent, ik sprong en mijn pols knakte opnieuw om! Ik kwam kei hard met mijn hoofd tegen de balk, verpletterde mijn gymleraar en iel tussen de balken op de grond!

    Heel de klas in spanning afwachten: 'Leeft ze nog' Ik krijg mezelf er weer bovenop en sta o-p, op dat moment werd ik vierkant uitgelachen jawel! N9iet even van 'Heb je pijn?' Nee alleen 'Sevda ben je gevallen?'
    GOH BEN IK GEVALLEN? DAT MEEN JE NIET (cat)



    Ik voel me zielig nu, en mijn hand en nek en hele lichaam doet auwie auwie ;-;

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 14:39 ]

    Arm kind (';
    maar toch moet ik stiekem lachen:'x

    Ik had ook ooit zoiets, ik moest aan de ringen hangen en dan halve draaien maken en hele draaien.. Maar ik kon dus niet stoppen en toen moest die gymleraar komen, toen trapte ik hem dus per ongeluk in zijn dingetje :x
    Toen moest iemand anders mij komen bevrijden, want ik bleef dus door draaien..
    Ik had wel een 8 (;


    Me so good.

    Omg geniaal x)
    - Moet stiekem lachen-:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    /Fail


    *insert philosophical cringe expression here*

    CHOCOLATEEE schreef:
    Omg geniaal x)
    - Moet stiekem lachen-:Y)


    <3

    Ocharme (:


    effort never betrays you

    t komt wel goed schatje. (flower)


    Life is a beautiful struggle

    ILOVERUBEN schreef:
    t komt wel goed schatje. (flower)

    Fuck jou Jellanie (cat)

    Arme jij! Veel beterschap met je pijnlijke lichaam!!
    Iemand van mijn school is een keer met haar hand in het kruis van een (schijnbaar pedofilische) leraar gevallen toen ze dronken was op een schoolfeest x) Da's ook zoiets=P


    Felix

    :( awh arme jij:'(

    Als je je hierdoor beter voelt: Ik moest een handstand doen voor de hele klas dus ik kom aan en het gaat mis. Ik gooi m'n benen in het gezicht van de gymleraar en knap m'n pols en m'n hoofd deed pijn(cat)

    En de leraar had een bloedneus


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Epic fail


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    omg wat erg! ik haat het als mensen je uitlachen om een blunder, helemaal als die pijn doet... dat is echt gewoon erg...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Fuck jou Jellanie (cat)

    liever niet. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    hihi, het deel van het verpletteren van de leraar vond ik stiekem best wel grappig:Y)


    Don't dream your life, but live your dream!

    sorry maar ik lag in een deuk, ik heb ook z'n actie maar dan bij aardrijkskunde. Ik en de docent waren aan het kibelen en toen stond ik op en liep naar hem toe en viel over een rigeltje zo dat ik 4 grote landkaarten heb geschurd van de muur en kwam oke nog met mijn hoofd tegen een keukenkastje. Ik weet dat ik de hele dag voor de rest melig ben geweest en koppijn had.

    Ahw...
    Dikke fail. ^^
    Daarom weiger ik op een trampoline te gaan staan bij LO. 't geeft wel een hoop gedoe, maar na dit soort verhalen ben ik toch blij dat ik het niet doe. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.