• Ja, ik hoorde laatst dat heel veel mensen problemen hebben met de nieuwe msn. Het is nu wel duidelijk dat je bijvoorbeeld je naam niet meer kunt aanpassen en dat msn + in 99% van de gevallen niet werkt. Ik had hier ook geen problemen mee, tot 2 dagen terug. Ik kan geen bestanden meer verzenden. Toen wilde ik dus eigenlijk de nieuwe msn verwijderen en de oude erop zetten.

    Dus toen ben ik naar mijn programma's gegaan en heb ik Windows live essentials aangeklikt. Daar kun je dan kiezen voor de opties 'meerdere programma's verwijderen' of 'repareren'. Als je op repareren klikt dan zoekt hij de fouten op en zet hij die weer recht. Dus als het goed is werkt je msn daarna wel gewoon zonder fouten. (nerd).

    Ik dacht, misschien hebben jullie hier wel iets aan (cat).


    Wie du mir, so ich dir.

    Moet ik hem er ooit weer willen opzetten is deze tip inderdaad handig (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoezo kan je je naam niet meer veranderen dan?
    Ik moest verplicht iets nieuws downloaden, maar er is daarna gewoon niets veranderd volgens mij x'D


    Your make-up is terrible

    mijn broer had de nieuwe gedownload.. ik had hem meteen weer verwijderd.. want ik kan dus echt niet opgaan met die nieuwe, ik vind het sowieso al irritant dat ik de naam niet kan veranderen, want ik heb een vriendje, staat ook in mijn naam, maar wat als het uit gaat ? dan kan k het niet veranderen, staat het voor altijd -beetje overdreven- in mijn naam, nee ondanks dat je een oplossing hebt, ga ik niet die nieuwe gebruiken. (cat)
    maar toch bedankt voor je hulp (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb 'm nog niet gedownload. Ik ga met msn altijd tot het echt niet meer anders kan, vanwege dat elke msn weer een groter bestand is.


    *insert philosophical cringe expression here*