• mijn stiefmoeder bemoeit zich altijd overal mee!
    nu is haar moeder er dus ook.
    en ik en me vader waren aan het discuseren, over het feit dat ik nogsteeds heel graag een rat wil.
    zegt die moeder opeens. ''ja vroeger hoefde wij dat nooit te doen hoorr.''
    dus ik zeg. ''wat niet?'' ''ja nouw, zo doorzuren.''
    nouw dat moet je al bij mij niet zeggen. dus ik zeg terug. ''nou maar ik ben jullie niet.'' en ga weer door tegen mijn vader.
    zegt ze tegen mijn vader. ''moeilijk he opvoeden.'' PARDON! ik heb die vrouw 3x gezien ofzo!
    ''dus ik zeg zo van. ''wtf, dus omdat ik doordram over iets wat ik heel graag wil. ben ik opeens niet goed opgevoed. het is goed met jou.'' en loop weg. zegt me vader. ''elle doe nou niet!''
    dus die vrouw zuurt over mijn vader zijn opvoedkunsten en dan heb ik het volgens hem gedaan.
    nouw daar kan ik zo kwaad om worden!
    waarom bemoeit de godganze tijd iedereen zich met mijn leven?
    -ik loop niet goed. ik praat te haags en nu ben ik ook nog eens niet goed opgevoed.?
    nouw loop lekker naar de hell ><
    oke msichien overdrijf ik, maar voor zo'n opmerking heb je aan mij echt de verkeerde persoon hoor!

-sorry moest er gewoon even uit.,

[ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 20:10 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Het is "nou" niet "nouw"
    En verder; puberteit he.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Da's inderdaad geen reden om te zeggen dat je slecht bent opgevoed...

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

reyon schreef:
    Da's inderdaad geen reden om te zeggen dat je slecht bent opgevoed...

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Tja, oudere mensen zijn soms een beetje onbeleefd. En wat dat bemoeien met jou leven betreft van iedereen, ik denk dat ze het goed bedoelen, maar ik snap hoe zat je ervan kunt worden.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    Tja, oudere mensen zijn soms een beetje onbeleefd. En wat dat bemoeien met jou leven betreft van iedereen, ik denk dat ze het goed bedoelen, maar ik snap hoe zat je ervan kunt worden.

eerst kon ik er redleijk goed tegen. maar de vriend van mijn moeder heeft altijd overal komentaar op.,
    op hoe ik loop over hoe iik praat en dat moet ik elke dag aanhoren.
    sinsdien kan iker gewoon niet meer tegen en reageer gewoon te vel.
    zelfs tegen een vrouw die ik pas 3x heb gezien.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Ik zou daar zo niet tegen kunnen. Mijn neef van 23 heeft hetzelfde, dus de puberteit kan niet meer dan een deel van de verklaring zijn.
    Misschien kun je eens met hen beiden aan de tafel gaan en de boel proberen uit te praten.

No growth of the heart is ever a waste

Ik heb ook een tijdje een stiefmoeder gehad en altijd als ik bij haar was had ze weer commentaar op mij. Ik snap helemaal wat je bedoelt...

Even a white rose has a black shadow.