• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

HAVE FUN :'D

Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]

No growth of the heart is ever a waste

Jamie.

' Mjah, maar je lijkt wel op een mens. ' mompelde hij zachtjes en keek haar aan. ' Oke, maar je zuigd me toch niet leeg in mijn slaap?? ' Hij grinnikte droogjes en keek even voorzich.

Odile - Slechte vampier.

'Een tip van mij. als je zo veel dingen hebt gedaan die niet te aanvaarden zijn en zo veel leed hebt veroorzaakt als ik heb gedaan.. zoek niet naar een rechtvaardiging voor je daden. Daar ga je aan kapot,' zeg ik met een wat spottende glimlach. Ik pak de sleutel uit een kast, verschuif het bed weer en haal het kleed weg, waardoor het luik weer zichtbaar wordt.
    'Hierheen. En ik zou het op prijs stellen dat de rest hier niet van komt te weten.' Ik ga haar voor naar beneden en knip het licht aan. Ik loop op de motor af en gooi Yue een helm toe. Ik moet weer denken aan het uitstapje met Faith. Ik hoop alleen dat zij me niet in de rug aanvalt. Ik zal proberen wat voorzichtiger te zijn. Voor het eerst ervaar ik dat een vampier geen hekel aan me heeft. Sterker nog: het lijkt erop dat ze me op de een of andere manier wel mag en daardoor voel ik me.. warm van binnen.

Yue
    Odile heeft gelijk, ik praat de dingen alleen maar goed. Maar het voelt anders zo slecht. Als ze het kleed weg haalt komt er een luik tevoorschijn. Odile zit echt vol verassingen. "Ik zal het aan niemand vertellen. Promise."
    Ik stap achter haar aan het luik binnen en zie een mooie rode motor staan. "Wow..." zeg ik zo zacht dat ik niet weet of Odile het heeft gehoord. Ze gooit me een helm toe, en terwijl ik die opzet stap ik bij haar achterop. Het kriebelt in mijn buik, alsof ik op het punt sta in de achtbaan te gaan.

Elif - Goede Vampier.
    Ze keek 'm aan en knikte, zou hij de sterke bleodgeur niet geroken hebben. Elif zuchtte zachtjes en probeerde even te kalmeren van binnen, toen sprak ze. ,,Odile heeft Candy vermoord.'' flapte ze er snel uit en keek toen weg, ze beet op haar onderlip en wachtte zijn reactie af. Waarschijnlijk zou hij kwaad op haar worden, woedend. Of zou hij het Odile kwalijk nemen en niet haar? Ze hoopte het 2de, anders zou haar schuldgevoel groeien.

Dewi - MensenGeval.
    ,,als je 't zelf maakt smaakt het vaak lekkerder.'' legde ze uit. ,,En koken is best leuk.'' ze glimlachte toen ze zag hoe hij de pizza in de gaten hield. ,,Hebben vampiers trouwens nog wel smaak.'' vroeg ze na een tijdje van stilte uit interesse, ze wist datr vampiers niet aten.. Maar of ze nog wel smaakpapillen hadden was voor haar een raadsel. Vanuit haar ooghoekjes ield ze Lew in de gaten en ze vroeg zich af waar de rest uithing.. het was namelijk verbazingwekkend rustig in het huis, voor zover zij doorhad dan.

Faith - Slechte Vampier.
    -komt morgen-

[ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 21:36 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Odile - Slechte vampier.

Ik steek de sleutel in het gat en laat de machine een paar keer grommen.
    'Hou je vast,' zeg ik als waarschuwing en geef zo hard gas waardoor het ding haast onder ons wegschiet. Maar gelukkig ben ik eraan gewend en we racen al snel de gang uit, het bos in. 'Het zal nog even duren voor we de stad in zijn, maar ik doe m'n best,' zeg ik en geef nog wat meer gast om de woorden te benadrukken. Handig slalom ik langs de bomen heen terwijl de wind langs mijn gezicht suist. Inmiddels heeft Yue haar armen zo hard om me heen geklemd dat ik haast stik. Voor een pasgeboren vampier is ze behoorlijk sterk. Ik vraag me af of ze dat zelf al doorheef. Gelukkig dat ik niet zo makkelijk dood te krijgen ben, denk ik grijnzend en vlieg de snelweg op - waar deze keer geen file is.
    Na nog een uur komen we aan bij de stad waar het weer wemelt van het uitgaansvolk.
    'We moeten naar het centrum, daar zijn de winkels.' Ik trek keihard op waardoor het voorwiel omhoogschiet en we schieten door de kleine straatjes en gangetjes naar het centrum.
    Als we er zijn parkeer ik de motor op een verlaten parkeerplaatsje en sla mijn been over het zitvlak. Veel verder kom ik niet want Yue zit aan me geplakt als lijm aan een foto.
    'Eh.. je mag me wel loslaten hoor,' zeg ik grinnikend.

Elif - Goede Vampier.
    Ze keek 'm aan en knikte, zou hij de sterke bleodgeur niet geroken hebben. Elif zuchtte zachtjes en probeerde even te kalmeren van binnen, toen sprak ze. ,,Odile heeft Candy vermoord.'' flapte ze er snel uit en keek toen weg, ze beet op haar onderlip en wachtte zijn reactie af. Waarschijnlijk zou hij kwaad op haar worden, woedend. Of zou hij het Odile kwalijk nemen en niet haar? Ze hoopte het 2de, anders zou haar schuldgevoel groeien.

Dewi - MensenGeval.
    Ze luisterde aandachtig en knitke toen begrijpend. Aha, dat was het dus.. Dus opzich zouden ze best kunnen eten als ze zouden willen omdat ze het lekker vonden. ,,Weet je trouwens ook welke datum het is vandaag?'' vroeg ze plots, want als ze het goed had was ze binnen een week ongeveer jarig. Dan zou ze eindelijk 17 zijn, dat klonk teminste niet zo jong meer als 16.

Faith - Slechte Vampier.
    -komt morgen-

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Gawyn Goede vampier
    Hij fronste lichtjes. "Dat was toch dat meisje dat zo blij was met die kat? Ik had al gedacht dat zij het niet zo lang hier vol zou houden," reageerde hij sombertjes. "Laten we nu maar hopen dat die barbaar voorlopig mensenbloed heeft genuttigd en de andere gasten met rust laat." Hij friemelde even aan zijn haren. Hij moest ze binnenkort nog eens laten knippen. Gelukkig groeiden haren van vampiers nog vrolijk door, anders was hij vast al helemaal kaal geweest door alle personen die het schijnbaar leuk vonden om aan andermans haren te trekken. "Je voelt je toch niet schuldig, hè?" voegde hij er nog met een frons aan toe. "Zo wel: niet doen. Die mensen gaan toch vroeg of laat dood. Het enige wat wij voor ze kunnen doen is hun dood uitstellen. En hier is de wet van Darwin weer op van toepassing: de sterksten overleven. Het langst, althans. Candy was dus blijkbaar niet al te sterk." Hij kon zich nog herinneren dat hij de theorie van Darwin in het begin nogal bullshit vond, maar na verloop van tijd begon het toch vrij aannemelijk te klinken.

When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

Yue
    Als Odile optrekt gil ik even, maar al snel ben ik gewend aan de snelheid. Het voelt heerlijk om zo snel te gaan. Omdat ik mijn haar los heb wappert het achter me aan en ik kan het niet laten om even "Woehoe!" te roepen. Maar dan rijdt Odile over een bobbel en van schrik klamp ik me zo hard als ik kan aan haar vast.
    Na een tijdje komen we in de stad aan. Er lopen overal mensen en de snelheid van Odiles motor maakt me wat bang waardoor ik me nóg harder aan haar vastklamp. Ze schiet snel door allerlei steegjes heen en af en toe gil ik als mijn hoofd bijna een muur of lantarenpaal raakt. Als Odile parkeert blijf ik me krampachtig aan haar vasthouden.
    "Eh.. Je mag me wel loslaten hoor." zegt ze met een grijns en ik kijk haar even aan. "O, eh.. Ja. Is goed." Ik laat haar los en blijf een beetje dom staan. "Waar gaan we eerst heen?"

Odile - Slechte vampier.

Waar je heen wíl. Bij de meeste zaken ken ik zo'n beetje wel een sluiproute om binnen te komen. Misschien kan ik ook nog wat vinden. Ik weet niet wat zo ongeveer je smaak is..' Mijn oog valt op een enorm warenhuis. Ik ben wel in staat te onderscheiden wat zo'n beetje modern is in deze tijd maar daar houdt het echt bij op. Persoonlijk heb ik het meer op de underground cultuur uit de jaren '80, maar dat is dertig jaar later een beetje achterhaald. Ik neem haar helm aan. Ik hoop dat ik haar geen hartaanval heb bezorgd met mijn rijstijl. Ooit had ik eens een motoragent achter me aan gehad. Die zaak is tot op heden nog steeds niet opgelost.

Yue
    Ik zie Odile kijken naar het warenhuis tegenover ons. Ik houd van warenhuizen. Alles is er zo nieuw en mooi, en ik vind het heerlijk om langs de kleren te lopen en mijn hand er langs te laten gaan. Alles voelt dan nog zo nieuw en zacht aan. "Zullen we daar een kijkje nemen?" vraag ik terwijl ik naar het warenhuis wijs.

Mijn ogen glijden al naar het de nooduitgang aan de zijkant van het pand. Je moet een kleine steeg in om bij die deur te komen en met een beetje vampierkracht en wat gepiel met een ijzertje valt het wel open te krijgen. Ik legt haar het plan uit terwijl we richting het warenhuis lopen. Onderweg werp ik een blik op de kerktoren, waar de klok zojuist één uur slaat.
    'Oke, zie je die nooduitgang daar aan de zijkant? Daar gaan wij in. Na twaalven zijn de camera's uitgeschakeld en is er geen bewaking meer binnen.' Over dat laatste ben ik teleurgesteld, maar het moet er maar mee door. Wie weet verlos ik zo'n arme aangeschoten stakker op de terugweg wel uit zijn lijden. En nog belangrijker: uit míjn lijden. Zo'n das is bij lange na niet genoeg. Ik heb een ongelofelijke dorst naar mensenbloed. Als we bij de deur zijn spied ik om me heen en kijk of er mensen lopen. Het is stil. Ik haal de motorsleutel tevoorschijn en begin te pielen en te draaien. Dan gebruik ik al mijn kracht en het slot geeft mee. Ik geef een knikje en hou de deur voor Yue open.
    'Aan jou de eer.' Als zij het warenhuis in is sluit ik de deur achter me. Het is behoorlijk donker maar gelukkig zien mijn vampierenogen wat ze moeten zien. Zo doe ik mijn inkopen het liefst: in het donker en in alle rust. Ik glimlach tevreden en kijk opzij, waar het lijkt alsof Yue in de zevende hemel is beland.

Yue
    Terwijl ze me het plan uitlegt prutst Odile aan het slot. Ik weet niet wat ze doet, maar blijkbaar werkt het, want na minder dan een minuut opent ze de deur voor me. Ze zegt nog wat maar ik hoor het al niet meer. Met een gelukzalige glimlach op mijn gezicht loop ik het warenhuis in. Het is net zo prachtig als ik me herinner, en deze keer kan ik meenemen wat ik wil. Een giechel ontsnapt me en snel loop ik naar het eerste kledingrek toe. Wat is dit geweldig!

Odile - Slechte vampier.

Ik loop de winkel door. Hmm.. misschien heb ik de moderne trends onderschat. Ze hebben nog best dingen naar mijn smaak.
    'Leef je uit zou ik zeggen. Zolang het nog maar mee achterop kan.'
    Mijn oog valt op een - hoe verrassend - zwarte broek. Eens zien, maat 38.. die is voor mij. Ik slinger de broek over mijn arm en pak een groen haltertopje en een blauwe trui mee. Dan glijden mijn ogen naar de lingerie. Achja, nu we toch bezig zijn...
    Ik pak een paarse BH met kantafwerking in mijn maat van het rek en daarna nog een string. Ik hoef het setje dan wellicht aan niemand te showen, zo af en toe eens goed de vrouw uithangen doet zelfs een vampier als ik me goed voelen.

Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

Dewi - MensenGeval.
    ,,Hmm.. laten we danz eggen dat ik mrogen jarig ben.'' zei Dewi met klein glimlachje, ze sprong van het aanrecht. ,
    Faith - Slechte Vampier.
    -komt morgen-

Hierbij Savoy's nieuwe profiel-ding:
    Naam: Savoy Yukito Amate Tsuchikage
    Roepnaam/Bijnamen; Savoy wordt voor het gemak wel Soy genoemd, maar alleen door mensen die hij écht goed kent - en dat zijn er niet veel. Achter zijn rug om zijn populaire bijnamen ook Shadow en Sasa. Als je echt durft noem je hem konijn - maar dat overleef je niet.
    Betekenis: Savoy; Luxe, Yukito; Sneeuwkonijn, Amate; gods liefde, Tsuchikage; schaduw van de aarde
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19
    Kort uiterlijk: Zwart haar, soms laat hij het langer groeien, op dit moment komt het tot z’n schouders. Koele, grijze ogen. Bleke huid. Lang. Middelmatig gespierd. Atletisch figuur. Scherpe gelaatstrekken.
    Beschreven uiterlijk: Savoy's haar is redelijk lang- het reikt tot zijn schouders - en is zwart als de nacht. Het is niet vettig, zoals je misschien zou denken als je dat hoort, maar hij verzorgt het goed, en al glanst het niet, het is niet dof. Er zit geen enkele krul in. Zijn, koele, grijze ogen doen je denken aan mist, of de vacht van een grijze wolf. Zijn ogen hebben dikke wimpers, die zijn ogen wat vrouwelijk maken, maar ze maken het er niet minder mooi op. Hij heeft een doordringende blik, die je vasthoudt en je verlegen maakt. Alles aan zijn uiterlijk is scherp - scherpe neus, scherpe jukbeenderen, smalle, lange vingers, zelfs zijn manier van staan doet je denken aan een leeuw op jacht. Zijn huid is bleek door het gebrek aan zonlicht. Hij is aardig gespierd, maar is niet heel breed, zijn spieren zijn juist lang en geven hem net dat gevaarlijke in zijn uiterlijk. Hij heeft een lange, smalle bouw.
    Savoy wordt vaak achterna gezeten door meisjes, maar hij geeft er niet om. Hij weet dat hij knap is, en dat hij dat kan gebruiken, maar dat doet hij niet.
    Karaktereigenschappen: Kil, genadeloos, wreed, stil, intelligent, koud.
    Karakter: Savoy is een ongevoelig mens. Hij geeft om niets en niemand, en hijzelf is zijn eerste prioriteit. Misschien dat het door zijn verleden komt dat hij zo kil en genadeloos, soms zelfs wreed is, maar ook vroeger was het geen lieverdje. Het laat Savoy koud wat anderen over hem denken, hij weet wat hij wil en doet wat hij kan om zijn doel te bereiken. Savoy is zeer intelligent, en weet dus ook wel dat anderen achter zijn rug om over hem praten, maar hij houdt zich op een afstand en blijft stil. Het kan hem echt niet veel schelen. Dat heeft hij altijd gehad, dat ongevoelige, hij geeft eigenlijk helemaal nergens om, zelfs niet om zichzelf. Al plaatst hij zich wel boven anderen, hij weet dat hij zelf ook niet veel waard is, en dat boeit hem ook niet.
    Gave: Dieren gehoorzamen aan alles wat Savoy ze opdraagt. Dit hoeft hij niet te zeggen, alleen maar te denken en de dieren volgen zijn bevelen op. Op mensen en vampiers heeft hij ook een soort invloed, maar veel minder. Zij zullen niet zomaar doen wat hij wil dat ze doen, ze zullen zich alleen voelen alsof dat het beste is.
    Likes: Savoy heeft niet echt dingen die hij leuk vindt. Mensen afkatten, of commanderen, het lijken hobby's van hem maar dat zijn ze niet. Wel is een ding waar hij plezier in kan hebben mensen bestuderen: Wat zijn hun gewoontes, hun tics en hun stopwoordjes?
    Dislikes: Al zou je het niet verwachten, er zijn ook niet veel dingen die Savoy níet leuk vindt. Hij heeft geen mening over de meeste dingen. Al zijn er wel een paar dingen die hem mateloos irriteren. Meisjes bevoorbeeld. Vooral meisjes die blijven giechelen en blozen als hij in de buurt is. En kleine kinderen, vooral omdat ze hem doen denken aan zijn verleden.
    Crush: -
    Status: Savoy is single en not interested. Liefde vindt hij zinloos, zwak.
    Familie: Hij heeft het contact met zijn familie verbroken toen hij vampier werd.
    Verleden: Savoy werd geboren in een klein dorp in het jaar 1817. Zijn gezin was niet één van de rijkste, en hij moest alles delen met zijn 3 jongere broertjes, en zijn tweelingbroer. Omdat hij de oudste was, ook net 1 minuut ouder dan zijn tweelingbroer, werd er altijd veel van hem verwacht. Savoy had het gevoel nooit goed genoeg te zijn en na een tijdje kon het hem gewoon niet meer schelen. In 1835 (Hij was toen 18) liep hij weg van zijn familie, waar hij nooit spijt van heeft gehad. In de stad ontmoette hij een bloedmooie vrouw, die verliefd op hem werd. Hij was echter niet in haar geïnteresseerd en uit wraak beet zij hem, want ja, ze was een vampier. Sindsdien zwierf Savoy over de aarde, waar hij hier en daar een mens at en soms een maandje ergens bleef. Hij woont nu al 10 jaar in de villa en heeft besloten hier nog wel even te blijven.

Ik heb het een beetje verandert, maar ook delen hetzelfde gelaten.. Ik hoop dat het goed is :)

Yue
    Helemaal in mijn element gris ik overal kleren vandaan. Een gescheurde skinny, een aantal topjes in felle kleuren, pastel groene pumps, een wit jurkje.. Ik pak alles wat me ook maar een beetje leuk lijkt. Ik loop naar een van de pashokjes en begin te passen. De dingen die me mooi staan neem ik mee, de rest hang ik netjes terug, zoals het hoort. Ik maak nog een ronde door de winkel als ik Odile zie lopen met een lingerie-setje in haar handen. Misschien ook wel handig voor mij, bedenk ik me en ik kijk rond of ik de ondergoed-afdeling ergens zie. Als ik het gevonden heb zoek ik een lichtroze en een lichtblauw setje uit en ga weer naar de kledinghokjes om te passen.

Ik dacht dat Savoy voor het laatst in de keuken was.. Dus daar heb ik hem even neergedumpt (A) Toen kwam ik erachter dat hij (volgens mij) Candy en Gawyn stalkte die naar buiten liepen.. Of Dewi en Gawyn XD Maar hij is dus in slaap gevallen in de keuken ofzo :3
    Savoy
    Godverdomme.. Wat is er gebeurt.. langzaam open ik mijn ogen. Ik heb een lange tijd geslapen, wat uitzonderlijk is voor een vampier, en al helemaal voor mij. Ik lig nog steeds in de keuken, en ik ben wakker geworden door stemmen. Ik ruik een mens en een vampier. Als ik op probeer te staan kreun ik. Mijn spieren zijn stijf geworden en mijn voet slaapt. Ik rek me uit en draai me om. Een onbekende vampier staat naast een meisje dat op het aanrecht zit. Het meisje dat eerder aan me ontsnapt is. Ik grom. Ik krijg haar nog wel. Ik loop naar ze toe maar besluit dat ze mijn aandacht niet waardig zijn. Als ze me zien schrikken ze op. Ik kijk ze allebei even vervaarlijk aan en loop dan de deur uit.