• Mijn mama heeft net een kleedje besteld om te zien hoe dat online betalen werkt en het is allemaal gelukt!
    Het kleedje was normaal in stock, dus dan zal ik het hopelijk deze of volgende week binnen krijgen.

    Als ik er dan content mee ben komt het grotere werk want dan ga ik mijn Ball Jointed Doll kopen. ;D

    Ik ben blijhij. ;D

    Dit is het kleedje: Klik
    En dit de pop: Klik

    En nu ben ik dus 57,50 kwijt en moet ik nog 245 euro betalen voor de pop. :3

    - Verklaar me nu maar zot -

    En hebben jullie een idee voor een naam? :3

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 17:38 ]


    Let the Night embrace you

    Die poppen zijn echt mooi.
    Ook al wil ik er geen, als ze op mijn kamer staan ben ik er 's nachts waarschijnlijk bang voor.
    Mijn oma had vroeger een porseleinen pop en die vond ik echt eng, zeker toen ie 's nachts omviel boven op mijn hoofd. Sindsdien heb ik het niet zo met poppen in het donker. (nerd)

    Aaaah die poppen zijn echt geweldig mooi!
    Maar ik zou er inderdaad ook niet zoveel voor over hebben.

    Die site met Japanse namen is wel handig, nooit geweten dan "Naomi" beeldschone boven alle, betekende. Zal mijn nichtje leuk vinden haha.


    Here & Now

    BR0WNIE schreef:
    Die poppen zijn echt mooi.
    Ook al wil ik er geen, als ze op mijn kamer staan ben ik er 's nachts waarschijnlijk bang voor.
    Mijn oma had vroeger een porseleinen pop en die vond ik echt eng, zeker toen ie 's nachts omviel boven op mijn hoofd. Sindsdien heb ik het niet zo met poppen in het donker. (nerd)


    Ik zie het al helemaal voor me, wat zielig!
    Ik zou ze dan ook niet meer op mijn kamer willen, van die kleine dingen krijg je altijd jeugdtrauma's :(


    Here & Now

    Dat is echt duur o.o
    Maar ze zijn wel mooi, ook al zou ik er zelf geen willen n.n


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Megalomania schreef:
    omfg, die pop is freaking mooi ;o3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kanon schreef:
    Hebben jullie eigenlijk een idee voor een naam?

    Ik dacht aan Aurora, Mariko, Amu of Maiko. Wat denken jullie?


    Aurora of Amu (nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.