• Mijn mama heeft net een kleedje besteld om te zien hoe dat online betalen werkt en het is allemaal gelukt!
    Het kleedje was normaal in stock, dus dan zal ik het hopelijk deze of volgende week binnen krijgen.

    Als ik er dan content mee ben komt het grotere werk want dan ga ik mijn Ball Jointed Doll kopen. ;D

    Ik ben blijhij. ;D

    Dit is het kleedje: Klik
    En dit de pop: Klik

    En nu ben ik dus 57,50 kwijt en moet ik nog 245 euro betalen voor de pop. :3

    - Verklaar me nu maar zot -

    En hebben jullie een idee voor een naam? :3

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 17:38 ]


    Let the Night embrace you

    Mooooooooooooooi
    ik wil er ook een D:

    SMELT
    Ik vind die dingen echt geweldig, maar heb veeeeeeeeeeeeeel te weinig geld x)


    Felix

    omfg, die pop is freaking mooi ;o3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind ze wel mooi, maar duur Ö! Zelf zou ik d'r niet zo veel geld voor over hebben x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    Ik vind ze wel mooi, maar duur Ö! Zelf zou ik d'r niet zo veel geld voor over hebben x)


    effort never betrays you

    Hebben jullie eigenlijk een idee voor een naam?

    Ik dacht aan Aurora, Mariko, Amu of Maiko. Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 17:39 ]


    Let the Night embrace you

    Simbelmyne schreef:
    Ik vind ze wel mooi, maar duur Ö! Zelf zou ik d'r niet zo veel geld voor over hebben x)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hier staan betekenissen van de namen erbij.

    Ik vind de pop echt awesome 8D Zijn ze zo duur omdat ze met de hand worden gemaakt? (Dat worden ze toch, of niet? :P) Anyway, hij is echt super schattig maar ik zou er niet zoveel geld voor over hebben.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil er ook een, maar ik heb er geen geld voor D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind dat echt super enge dingen :X


    -

    x7UP schreef:
    hier staan betekenissen van de namen erbij.

    Ik vind de pop echt awesome 8D Zijn ze zo duur omdat ze met de hand worden gemaakt? (Dat worden ze toch, of niet? :P) Anyway, hij is echt super schattig maar ik zou er niet zoveel geld voor over hebben.

    Bedankt! ^^
    Ik weet niet zeker of ze die geheel handmatig maken, maar ik denk het wel. De face-up gebeurd alleszins wel handmatig en de kleren vaak ook. ^^


    Let the Night embrace you

    Das echt ziek duur voor een pop, maar hij mag er wezen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Ik vind dat echt super enge dingen :X

    Ik vind zo'n poppen echt zoo prachtig! Jammer dat ze zo duur zijn. Maar toch zijn ze mooi en ik denk dat de prijs ze dan ook nog extra speciaal maakt. Ik vind je pop trouwens echt heel erg mooi! Heb even geen idee voor een naam, sorry (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Kanon schreef:
    Hebben jullie eigenlijk een idee voor een naam?

    Ik dacht aan Aurora, Mariko, Amu of Maiko. Wat denken jullie?



    Amu?=D

    ...ik vind hem zo mooi...

    T_T

    Ik wil ze ook, T_T maar ik kan het gwn niet betalen T_T

    Dus mijn moieder gaat er zelf een maken, dna heb ik wel geen officiele maar oke xD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.