• Ik kreeg net te horen dat mijn verzorgpaard, Fries, zand koliek had vandaag. Ze heeft al een injectie gehad, en ik kreeg het dus te horen VIA VIA. Nou dat komt er van als ze het hooi in de/het modder/zand gooien. Ik heb er al honderd keer wat van gezegd dat dat niet goed is voor de paarden maar luisteren ho maar! Ik ben nu dus echt pissed off! En ze hadden mij ook niet gebeld dat er iets met haar aan de hand was, ik kreeg het net te horen, terwijl het vanochtend allemaal was gebeurd! Maar goed als baas van een paard, hoor je die persoon te bellen die jouw paard verzorgd. Ik heb al een super sterke band met haar, en iemand zei het net al op MSN tegen mij van: "Weet je het al van marieanne?" ik dacht eerst dat ze was overleden, omdat ze al 23 is! Maar god thank dat was niet zo!

    Dat hoort toch niet zo dat ze mij niet hadden gebeld?
    Maar het gaat nu in iedergeval iets beter met haar gelukkig, maandag geef ik haar gewoon hooi uit de kruiwagen, dus het boeit me geen flikker als iemand er wat van zegt. Dank je wel voor het lezen! (flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jezus, dat hoort inderdaad niet! En inderdaad, gezondheid van een paard is toch echt iets belangrijker dan .. naja je snapt me wel denk ik, haha. Sterkte :3

    Mensen moeten eens leren om voor hun paard te zorgen. Daar kan ik toch altijd zo pissig om worden. Vroeger stond er bij mij in de buurt een heel slecht verzorgt paardje. Ik kende de eigenaar niet, en wist niet of het mocht. Maar ik heb hem wel eens schoongemaakt en wortels gegeven. Totdat hij plots weg was.
    Veel succes/sterkte nog met Marieanne!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Mensen moeten eens leren om voor hun paard te zorgen. Daar kan ik toch altijd zo pissig om worden. Vroeger stond er bij mij in de buurt een heel slecht verzorgt paardje. Ik kende de eigenaar niet, en wist niet of het mocht. Maar ik heb hem wel eens schoongemaakt en wortels gegeven. Totdat hij plots weg was.
    Veel succes/sterkte nog met Marieanne!



    Dank je!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stomme mensen zijn er ook op deze wereld. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Awh, ze hadden inderdaad jou wel even mogen informeren.
    Maar sterkte met Marieanne (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Da's wel rot dat ze niet op haar gezondheid letten..
    Goddan dat het weer beter is (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'