• Het is weer eens zover, ik ben door al mijn leesvoer heen.
    Ik wil eigenlijk de Hongerspelen lezen, maar in geen enkele bibliotheek in de buurt kan ik hem vinden en van mijn moeder mag ik geen boeken kopen.
    Ik zoek mooie boeken waarbij je je helemaal inleeft in de hoofdpersonage, en je aan het nadenken zet. Fantasy, horror, romantiek maakt niet uit.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    De Summoning en The Awakening van Kelley Armstrong lees ik voor Engels. Ik weet alleen niet wat de Nederlandse titels zijn, als ze al vertaald zijn. In het Engels zijn ze ook goed te doen :') Gaat over een meisje die geesten kan zien en zelf geesten weer in hun lichaam kan stoppen. Maar dan laat een groep wetenschappers haar denken dat ze schizofreen is en stoppen ze haar in een tehuis voor mensen met een psychologische stoornis.
    En Angelology/het uur van de engelen (als ik het goed heb). Ben alleen de schrijfster vergeten. Heel mooi boek. Alles dat met het geloof te maken heeft en wat er in het verleden gebeurd is -zoals 2e wereldoorlog- dat koppelt ze aan het bestaan van engelen. Op zich wel een moeilijk boek, zeker als je het in Engels gaat lezen, maar ik vond het wel leuk :')


    To live would be an awfully big adventure

    ~ GONE verlaten, michael grant
    ~ hongerspelen
    ~ bezwering (vergeten van wie ;o)


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    De boeken van Nicci French zijn geweldig!


    live the life you love

    Wilde lucht. Dat is echt een aanrader.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Arnon Grünberg - Tirza

    Mooiste boek dat ik ooit heb gelezen <'3


    ars moriendi

    hoe oud ben je? tussen 12-14 jaar kan ik Tunnels aanraden van Roderic Gordon

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 21:51 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    p.s. ik hou van je.


    mooi boek <3


    Just a normal girl &#9829;

    De serie 'De onsterfelijken' van Alyson Noël.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    The It-girl


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    De engelenmaker.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    fallen:]


    I´m nothing special.

    Diana Gabaldon - De reiziger serie.
    Begin aan de great 50 boeken. Ze staan in mijn blog.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    de Da vinci code
    Best een cool boek en hmm
    Vlinders en schuld van simone van der vlught
    De rest van haar boeken btw ook ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    charmed serie


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    - De boeken van Darren Shan
    - De boeken van Gone
    - Heksendochter en Bloedzusters van Celia Rees
    - en ehm.. ik ben nog aan het nadenken, hihi.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 14:19 ]


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley