• WHAAAAH!!
    Hij is... uhmm.... mijn OBSESSIE!!
    Vinden jullie hem ook hot??


    You've cat to be kitten me right meow.

    Nee :'DDD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Grizzly schreef:
    hij is mijn grote voorbeeld (A)_O__O__O_

    ik vind hem gwn zo geniaal en getalenteerd! hij heeft de carrière die ik wil bereiken, en is dus mn voorbeeld... ik hou van al z'n films, en de 100 monkeys zijn geniaal! alleeen vind ik het kut dat de meestn enkel 'fan' zijn van de band omdat Jackson erin zit... een echte monkeys fan houdt van alle bandleden! _O_ al zijn Jackson en Ben Graupner mijn favorieten xD


    Nou dat is de laatste tijd wel veranderd hoor, meeste zijn er voor de band voor ALLE leden en/of MUZIEK, en als die Twi Jasper Fans er komen, komen ze meestal uit de zaal met een 100 Monkeys shirt ;)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 19:16 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Discover schreef:
    heeeel hot! <333


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nah. In Twilight vind ik hem echt totaal niet knap, maar in andere films vind ik hem wel aardig :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik wil vind hem wel lekker maar niet echt ZOO lekker


    we know. We're awesome.

    Ja. Niet obsessief ofzo, maar gewoon. En 100 monkeys is gewoon geniale muziek <3


    Felix

    TheReaper schreef:
    (...)

    Nou dat is de laatste tijd wel veranderd hoor, meeste zijn er voor de band voor ALLE leden en/of MUZIEK, en als die Twi Jasper Fans er komen, komen ze meestal uit de zaal met een 100 Monkeys shirt ;)


    ja, maar het is vooral in Belgie zo... laatst, een gesprek met een jongen die monkeys fan was 'oh cool maar jou houdt zeker van de band voor jackson? alle meiden zijn zo' en toen zei ik 'nee joh, ze zijn geniaal, ik geef toe, ik leerde ze kennen via jackson, maar uncle en jared zijn ook zo leuk!'

    of een gesprek met een 'echte' jackson fan... 'omg, jackson is mega heet!'
    'oh dan ken je toch zeker ook de 100 Monkeys?' ':S is dat zn laatste nieuwe film ofzow?'

    like, wtf xD en wss heeft ze enkel twilight me hem gezien xD

    ach, wat samii toch tegnkomt... lol!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ja, maar het is vooral in Belgie zo... laatst, een gesprek met een jongen die monkeys fan was 'oh cool maar jou houdt zeker van de band voor jackson? alle meiden zijn zo' en toen zei ik 'nee joh, ze zijn geniaal, ik geef toe, ik leerde ze kennen via jackson, maar uncle en jared zijn ook zo leuk!'

    of een gesprek met een 'echte' jackson fan... 'omg, jackson is mega heet!'
    'oh dan ken je toch zeker ook de 100 Monkeys?' ':S is dat zn laatste nieuwe film ofzow?'

    like, wtf xD en wss heeft ze enkel twilight me hem gezien xD

    ach, wat samii toch tegnkomt... lol!


    Ik kom ook de RAARSTE mensen tegen echt te gek gewoon ... het zijn ook gewoon jongens van vlees en bloed ..


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    hothothothothothothothothothothothothot 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000xHOT!!!

    OMJ!!! maar ik vind hem alleen leuk als hij z'n Jasper Kapsel heeft xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    FF serieus allemaal; zijn lach is like :9~


    Life is hard and then we die

    TheReaper schreef:
    (...)

    Ik kom ook de RAARSTE mensen tegen echt te gek gewoon ... het zijn ook gewoon jongens van vlees en bloed ..

    Indeed


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ja, hij is ZEKER hot!


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Hij is mijn favoriet van de Twilight-serie :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Armistice schreef:
    Oké, ben ik werkelijk de enige die hem totaal niet aantrekkelijk vind?

    inderdaadxD


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ben ik slecht als ik niet weet wie het is?


    Save friends, you need them.