• Het is alweer raak, voor de zoveelste keer.
    Ik heb wéer ruzie met mn pa :/
    Dit keer omdat ik moest huilen, omdat mn oor pijn deed/doet want omdat mijn trommelvlies dus zegmaar door een te langdurig feest en te harde muziek een scheur heeft opgelopen zegmaar.
    Hij vond dat ik me aanstelde, en niet zo dom moest doen.
    Toen ik vroeg waarom ik nouweer dom deed, zei hij -ik citeer-; 'Je bent een idioot die niet voor zichzelf kan zorgen, je zoekt het zelf maar uit' & hij riep ook nog eventjes lekker dat ik niet altijd van mn problemen weg moet lopen, maar hij is degene die hier van half 11 tot half 11 's avond eventjes lekker weg gaat en mij altijd alleen laat.
    En toen op een gegeven moment werd de ruzie zo erg, dat ik riep; 'Sla me dan, als je durft.' En toen, tja, blauwe plek nu dus :/.
    Ik wil echt zo graag geen ruzie meer met 'm, maar soms kan ik er echt niet tegen, en het is mss beetje onduidelijk, maar ik voel me nu zo onwijs klote, en mn oor doet zo'n verschrikkelijke pijn D:
    What to do? ;_;

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 20:35 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    wel, als je het echt niet aankan, eens op school met de verrtouwenspersoon gaan praten? die kan echt helpen; en anders eens met je moeder of beste vriendin er over praten;;

    ohja, als je nog hoort aan dat ene oor, dan zal je trommelvlies niet gescheurd zijn hoor :) als dat scheurt, ben je doof; maar je kan een nieuwe krijgen

    jawel mensjs biologie was boeiend vandaag.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    wel, als je het echt niet aankan, eens op school met de verrtouwenspersoon gaan praten? die kan echt helpen; en anders eens met je moeder of beste vriendin er over praten;;

    ohja, als je nog hoort aan dat ene oor, dan zal je trommelvlies niet gescheurd zijn hoor :) als dat scheurt, ben je doof; maar je kan een nieuwe krijgen

    jawel mensjs biologie was boeiend vandaag.


    Ik hoor ook niks meer aan die kant, lols.

    Maar, bedankt (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hmm... Moeilijke situatie. Ik zou eigenlijk niet weten wat je kan doen. Je zou het zeker alvast een volwassene moeten vertellen. Ik weet niet hoe hard het was, maar je vader mag je niet slagen, ook niet als je het zelf 'voorstelt'.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ehm, als je vader je slaat, dan kun je beter contact opnemen met een of andere dienst. Dat is niet echt normaal ;/ Sterkte!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wat betreft je oor; naar de dokter gaan! Als je er zo'n last van hebt moet je er iets aan laten doen voordat je middenooronsteking krijgt en andere infecties in je oor oploopt. En dat van je vader vind ik echt heel rot voor je, misschien moet je idd eens met een vertrouwenspersoon praten, zij kan je misschien helpen deze situatie te overzien en samen naar een oplossing zoeken ofzo?

    Maar wel echt naar de dokter gaan hoor! Desnoods ga je alleen naar de huisarts als je vader het onzin vindt.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Wat betreft je oor; naar de dokter gaan! Als je er zo'n last van hebt moet je er iets aan laten doen voordat je middenooronsteking krijgt en andere infecties in je oor oploopt. En dat van je vader vind ik echt heel rot voor je, misschien moet je idd eens met een vertrouwenspersoon praten, zij kan je misschien helpen deze situatie te overzien en samen naar een oplossing zoeken ofzo?

    Maar wel echt naar de dokter gaan hoor! Desnoods ga je alleen naar de huisarts als je vader het onzin vindt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'