• Nou voor de vakantie was er een soort kerstdisco op school waar we verplicht moesten zijn. Dus ik dacht, weet je ik maak wel gewoon lol als ik hier toch ben. Dus ik had heel de tijd oogcontact met zo;n jongen.
    Nou na dat feest, meteen hyves en msn en al die shit. Dus drie dagen later blijkt dat ie me leuk vind.. Vriendinnen raden het af, vieze player, emo gothic, en allles wat ze konden bedenken. Dus ik hem afgewezen. Woensdag 3 dagen later heeft diezelfde jongen een vriendin. Dus ik over de zeik, want wat was ik dan voor hem.

    Rest van de vakantie niks meer van hem gehoord. tot op school zag ik he lopen enzo. Dus op msn begint hij weer tegen me te praten. Gewoon terug gepraat en alles.

    Nu cam ik bijna iedere dag met hem hij heeft gezegd dat ie me nog leuk vind-hij heeft nog steeds die vriendin, die overigens met een ander meisje gezoende had- hij blijft me maar complimentjes geven enzo.
    Dus ik denk dat ik hem ook leuk begin te vinden.

    Maar 1) hij is dus best een player en 2) mijn vriendinnen vinden hem niks...

    Wat moet ik nu doen?

    (flower)


    I'm in love with you and all your little things

    Ik heb werkelijkwaar geen idee, sorry.


    It ain't broke, so don't fix it.

    There is always a boy.. (baby)


    Stop wishing, Start doing..

    Als je erop in ga zal het enige wat je van hem krijgt een gebroken hart zijn.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Niet op in gaan :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tenzij je geestelijk een paar flinke klappen wil krijgen en een hart dat tegen de grond gesmeten wordt zou ik het niet doen. I mean, luister naar je verstand en niet naar je gevoel. Zo iemand verdient je niet. Zo wel, dan mag hij dat maar eens gaan bewijzen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Idd, in zo'n situatie moet je echt naar je verstand luisteren.


    ars moriendi

    Ik snap sommige jongens echt niet! Die kunnen een meisje na één dag al leuk vinden terwijl ze elkaar totààl nog niet kennen! O_o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.