• echt waar hoor [a]
    -nee, maar nu al mijn stories weg zijn, heb ik besloten ze er ook niet meer op te plaatsen ook, aangezien ik ze tog nooit af zou gaan maken.
    maar 1 storie wil ik wel weer herschijven en ook door blijven schrijven, maar dan wel met nieuwe karakters.

    Purslane en Destery. Een stel waar ieder ander koppel jaloers op zou zijn.
    Destery zit in het footballteam en Purslane is uiteraard een cheerleader. In dat opzichte zijn ze dus voor elkaar gemaakt.
    Maar aan elk sprookje komt een einde.
    Destery verhuist met zijn ouders mee naar New York en laat Purslane alleen achter in California. Ze beloven contact te houden, maar wanneer Destery na een week, niks meer van zich laat horen. Word Purslane argwanend. Ze besluit het eerste de beste vliegtuig te pakken, om Destery op te zoeken.
    Alleen toen ze bij Destery aankwam, wenste ze dat ze hem nooit was gaan opzoeken.

    liefde, kwelling en overspel


    Rollen
    -BF Purslane;
    -BF Purslane;
    -Beste vriend Destery;
    -4 Cheerleaders;
    -Vrienden Purslane en Destery;

    Wat wil ik weten
    -Rol;
    -Helle Naam;
    -Leeftijd;
    -Foto+UIterlijk;
    -Karakter[UITGEBREID];
    -Thuissituatie;
    -Extra;
    -Title;

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 18:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    -Rol; BF Purslane
    -Helle Naam; Rosie LaRoque
    -Leeftijd; 18
    -Foto+UIterlijk; Rosie is klein en abnormaal mager. Ze heeft blond krullend lang haar en blauwe ogen. Daarnaast heeft ze lange zwarte wimpers en een wipneusje. http://26.media.tumblr.com/tumblr_ldqxglDLUR1qdgk4ro1_400.png
    -Karakter[tekstje]; Rosie is een lief en meisje. Ze is ontzettend sportief en naast cheerleaden turnt ze intensief en ze loopt elke dag hard. Ze praat veel en is trouw aan haar vrienden, vooral aan haar beste vriendin. Sinds haar zus is verongelukt is ze gestopt met eten. Dat is intussen al een paar jaar geleden en haar eetstoornis heeft zich steeds verder ontwikkeld. Verder is ze een echt meisje meisje dat van kleding, make-up en jongens houdt. Ze is snel verliefd en valt op het verkeerde soort jongens.
    -Thuissituatie; Ze woont met beide ouders in een redelijk groot huis, maar ze zijn niet abnormaal rijk.
    -Extra; ?
    -Title; Ik weet niks. Ik ben niet goed in het verzinnen van titels, sorry!

    -Rol; Bf purslane
    -Helle Naam; Charlotte de Wit
    -Leeftijd; 17
    -Foto+UIterlijk; Klik ze heeft mooi lang haar, ze heeft gifgroene ogen, en slankgebouwt.
    -Karakter[tekstje]; Charlotte is een vrolijk meisje ze houd van chearleeden, ze rijdt daarnaast ook nog paard, ze i erg zorzaam, maar kan ook bitchy overkomen, maar ze is aardig tegen de mensen wie ze graag mag.
    Ze is erg trouw aan der vrienden, ze kan heel rustig zijn of kan ook heel druk zijn, ze is best een gezellig meisje.
    -Thuissituatie; Ze woont bij haar oom en tante, haar ouders zijn overleden bij een auto ongeluk..
    -Extra; Ze heeft een eigen paard, Leo.
    -Title; Weet er geen een snorry


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    -Rol; bf van purslane
    -Helle Naam; Dawn Salvatore
    -Leeftijd; 19
    -Foto+UIterlijk; http://www.photocase.org/photos/registered_photos/266-avril-lavigne.jpg ze heeft blond haar met een plukje roze licht grijze ogen
    -Karakter[tekstje]; dawn is een vroolijk kind hele tijd hyper maar kan ook serieus doen houd van muziek luisteren en paardrijden, is aardig tegen mensen die ze kent maar niet heel aardig tegen mensen die ze niet kent
    -Thuissituatie; ze woont met haar broer alleen want ouders zijn weggegaan
    -Extra; hmm iik weet er niks bij:O
    -Title; eh ben ji daar goed in?
    ps
    laat je me weten?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    -Rol; Cheerleader + Bf
    -Helle Naam;Saleisha Thunder
    -Leeftijd; 17
    -Foto+UIterlijk;Een mooi meisje met een getinte huidskleur. Saleisha heeft lichtbruine ogen en donkerbruine haren. Saleisha is niet lang en niet klein, 1.67 m. Verder is ze erg dun, want dat moet als je in het cheerleaderteam wilt! Haar kledingstijl is erg modieus, want anders hoor je er neit bij.
    -Karakter[tekstje];Saleisha is neit de grootste bitch van de cheerleaders, ze kan erg gemene dingen zeggen maar ze kan er niet tegen om mensen aan het huilen te maken. Saleisha is erg slim, wat haar vriendinnen irritant vinden aangezien ze kan overkomen als een betweter. Verder is ze erg nieuwsgierig en houd ze van verse roddels. Daar staat ze namelijk bekend om, De roddelaar. Ze houdt ervan om over andere mensen te praten, niet altijd gemeen, soms praat ze over de leuke vriend van iemand of het mooie haar.
    -Thuissituatie; Saleisha woont met haar beste vriendin (zie hieronder) op kamers. Ze mochten al uit huis gaan omdat ze erg lastig waren, nu kan ze doen wat ze wilt.
    -Extra; Saleisha is erg zelfverzekerd en niemand krijgt haar klein.

    -Title; ~.



    Ik vul er dadelijk nog een in, ok?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 18:23 ]


    Me so good.

    @xSnoepjex
    je personage is perfect, maar zou je dan ook alsjeblieft bf willen zijn?
    en nog een rol is prima ;]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 18:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Cheerleader 1
    Hele naam: Elena Dostojevski
    Leeftijd: 17
    Foto+Uiterlijk: Elena
    Uiterlijk: Ze heeft mooie blonde haren en prachtige blauwe ogen
    Karakter: Elena is en vrolijk meisje, ze is rustig en stil en niemand weet soms dat ze bestaat. Ze houdt ontzettend van sport en heeft al 2 jaar geen relatie gehad.
    Thuissituatie: Ze woont op kamers met haar vriendin
    Extra: haar vader is rusisch
    Titel: Geen idee..

    Goed?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 18:18 ]


    Ik ben stoer!

    -Rol; Cheerleader
    -Helle Naam; Alisson Jones
    -Leeftijd; 18
    -Foto+UIterlijk;Alison heeft blond haar en blauwe ogen. Ze is 1. 77 m en draagt alleen kleding die in de mode is. Verder heeft ze een moedervlek onder haar linkeroog, een navelpiercing en een kleine tatoeage van haar ex op haar kont die ze het liefst zo snel mogelijk weghaald
    -Karakter[UITGEBREID];
    Alison is de grootste bitch, maar toch is ze erg aardig voor haar huisgenote en andere cheerleaders. Alison is niet slim en daarom krijgt ze bijles van Saleisha. Alison is net als Saleisha erg nieuwsgierig alleen verspreid Alison liever de gemene, vieze en vunzige roddels over iemand. Alison houdt erg van aandacht, die ze ook van heel wat jongens krijgt! Alison is erg koppig en wilt altijd haar gelijk bewijzen. Misschien, heel misschien zit diep in deze grote bitch een lief en onschuldig meisje. Die kant laat ze alleen zien aan Saleisha en Purslane omdat zij de enigen zijn die ze vertrouwd. Tegen alle anderen doet ze alsof er nooit iets aan de hand is.
    -Thuissituatie; Woont samen met Saleisha
    -Extra; Alison is model, ze is een erg knap meisje maar een beetje onzeker, natuurlijk niet op school!

    -Title;~


    Me so good.