• ik kwam net uit de douche.. maar ik ben ongesteld.. niks aan de hand gewoon het zelfde als normaal.. maar nu ging ik me afdrogen, zie ik een plas bloed liggen.. maar dit heb ik dus anders nooit.. en is het normaal of kan er iets met me zijn ? maar nu vraag ik me dus af.. voor de mensen die het hebben gehad.. is het eenmalig ?
    omg ik schaam me voor deze vraag. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Géén last van. Maar ik denk niet dat het erg is, als het vaker gebeurt kan je het altijd aan de dokter vragen. ;')


    Sometimes it's best not to care.

    Als ik jou was zou ik voortaan gwn een tampon indoen O;


    Me so good.

    het is misschien een domme vraag maarruuh... Wrm bloed je eigenlijk niet in de douche ???:8 datvraag ik me echt af..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    In/onder water stopt het bloeden, maar vanaf je weer de douche uit komt begint het weer en moet je snel weer je voorzorgsmaatregelen nemen. ^^
    't Is dus perfect normaal, behalve als de plas bijna een heel zwembad was! :')

    Btw, je schaamt je misschien wel en dat begrijp ik maar in feite hoeft het niet want we zijn allemaal meiden en begrijpen het helemaal! (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Assassin schreef:
    Komt omdat je onder de douche vandaan komt. Onder de douche bloed je niet, als je dan uit de douche komt, gaat het sneller dan normaal.

    Ik ben nog niet ongesteld n_n
    ik ben 12 btw.
    mijn zus was het pas op dr 16e


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    oww dat heb ik ook gehad maar dan 2 dagen lang :/ ik moest aan de pil -.- en nee volgens mij is het niet 1 x maar meerdere keer ^.^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nog nooit gehad. :x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Futuristic schreef:
    Welkom in mijn wereld.
    Bij mij stroomde het zelfs tijdens het douchen over m'n benen heen :x

    én ik ben ook aan de pil :x

    bij mij zat alles onder. de douche helemaal rood. de rest van de badkamer,de wc mijn bed, mijn kleren echt alles o.o ik ben ook aan de pil:Y) bij mij zit het in de familie -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Komt omdat je onder de douche vandaan komt. Onder de douche bloed je niet, als je dan uit de douche komt, gaat het sneller dan normaal.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Neejoh, niks raars aan.
    En we zijn toch bijna allemaal meiden (:


    it's so empty living behind these castle walls

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    mijn ongesteldheid is meestal ook niet 'heavy'

    ik was nie heavy maar dat hat ik ook en daarna ging het stromen het leek wel een tsunami maar als je de pil slikt word het minder


    Shoganai i ne~

    Islander schreef:
    In/onder water stopt het bloeden, maar vanaf je weer de douche uit komt begint het weer en moet je snel weer je voorzorgsmaatregelen nemen. ^^
    't Is dus perfect normaal, behalve als de plas bijna een heel zwembad was! :')

    Btw, je schaamt je misschien wel en dat begrijp ik maar in feite hoeft het niet want we zijn allemaal meiden en begrijpen het helemaal! (;

    dat vindt ik dus gek,want in onder de douche ben ik het altijd net zoo erg als normaal o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb nog nooit een plas bloed gehad, maar het lijkt me niet ernstig (:

    Ik ben het met Assassin eens _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'