• Jaaaa!
    Ik heb een 5 voor Techniek!
    Ik ben in de 7e hemel.

    Ik had niet supergoed geleerd, vorig jaar haalde ik heel veel 3en voor Techniek.
    Ben er nooit goed in geweest, ik snap niets van 'Logische poorten' want ik snap het logische niet en we moesten eens een werkstukje maken, en toen kreeg ik een 5.5, het laagste punt van de klas omdat ik te hard in de lijmding had gedrukt.. Ik ben ontzettend A-Technisch, en ik snap niks van computers, telefoons etc. dus vraag me er niets over, want dan crashed jouw computer!

    Ik keek dus af bij iedereen om me heen, naast me zaten I1, en I2, en I1 is net als mij mega slecht en ze had hetzelfde punt en wij zijn nu trots op elkaar :x
    En I2 is best wel goed en die had een 7 ofzo, dus wij bewonderen haar nu echt.O;
    Wij denken dat de leraar ons gematst heeft, omdat we zo lief voor hem zijn (ahum)


    in ieder geval, ik wist geeneen antwoord, en ik dacht dat ik een 2 ging halen..

    Feliciteer me maar ;$

    -Wat is/was jullie punt voor Techniek?
    -Ben je er goed in?
    -Laagste pw-punt van Techniek?& hoogste?
    -Heb je ooit, bij een ander vak een moment gehad van, 'Wow, een onvoldoende' en dat je dan toch trots op jezelf bent omdat het in plaats van een 1 een 3 is ofzo?


    Me so good.

    Zozo eindelijk weer blij na al je avonturen?

    Gefeliciteerd!


    #WWED - What Would Emma Do?

    oooh, ik zou blij zijn als ik een 5 kon halen voor wiskunde, ik heb nog geen voldoendes gehaald dit jaar. =_=


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Junns schreef:
    Zozo eindelijk weer blij na al je avonturen?

    Gefeliciteerd!

    Ja, dit maakte mijn dag weer goed(:


    Me so good.

    Lol ik ben ook a-technisch xD We moesten een ofa nder spel maken maar ik snapte er geen hol van en eidereen was te beroerd om het uit te leggen en ik snapte dat wijf niet en toen zei mijn ap dat hij het wel zou maken voor me..
    Zo gezegt zo gedaan en toen had ik eenf reaking 9.5 >xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wij hebben geen techniek meer, gelukkig want dat was echt de hel! Het ergste was dat wij er altijd een leerkracht voor kregen die eigenlijk oorspronkelijk een ander vak gaf, maar dan naar techniek was verplaatst. Zoals vorig jaar, onze leerkracht gaf eigenlijk Grieks maar mocht dat niet meer doen, en gaf daaorm maar techniek ^^ Ja, dat ging dus echt niet, hij kon het niet uitleggen, en ik kreeg altijd onvoldoendes omdat ik er niets van snapte.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik had alleen in de 1e en de 2e klas Techniek. Ik ben zó gelukkig dat ik er van af ben! Ik HAATTE het zo hard! Ik haalde altijd wel voldoendes maar vraag niet hoe. Meestal liet ik anderen mijn werkstukjes maken, ghehe. En voor de rep's en zo ging het meestal wel. Maar God, wat haatte ik dat zeg! :S


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Ik heb geen techniek meer.
    En ik heb er nooit voor moeten leren? D:


    I live for the applause, you will die for it.

    xJelena schreef:
    Wij hebben geen techniek meer, gelukkig want dat was echt de hel! Het ergste was dat wij er altijd een leerkracht voor kregen die eigenlijk oorspronkelijk een ander vak gaf, maar dan naar techniek was verplaatst. Zoals vorig jaar, onze leerkracht gaf eigenlijk Grieks maar mocht dat niet meer doen, en gaf daaorm maar techniek ^^ Ja, dat ging dus echt niet, hij kon het niet uitleggen, en ik kreeg altijd onvoldoendes omdat ik er niets van snapte.

    mijn leraar is een échte techniek docent en bij hem snap ik het niet..
    ik had hem vorig jaar ook, en hij heeft de pik op me omdat ik ooit schreef bij klaagbriefjes:
    'Als ik een andere Techniekleraar had dan zou ik misschien een hoger punt hebben' gelukkig had ik mijn naam er niet opgezet, maar iemand anders vertelde het hem en toen had hij hem voor de klas opgelezen.. En keek hij mij boos aan, ik was de klos..
    En we moeten in de proefwerkweek verder werken aan onze werkstukjes, maar daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen aangezien ik het niet op tijd af ga krijgen en hij totaal mislukt is en ik liever dan ga leren voor Techniek proefwerk..
    Want we moesten een doosje maken en nu issie niet recht omdat ik hem verkeerd hem vastgelijmd. En ik heb een spijker verkeerd geslagen dus die steekt er nu bovenuit.. Krijg ik al punten aftrek voor.

    IK HAAT TECHNIEK.
    -sorry voor mijn gezeur-


    Me so good.

    Gefeliciteerd ;D
    Ik heb ook geen techniek meer, en damn, daar ben ik zó blij mee.
    Met de practica dingen enz haalde ik meestal wel 7ens, maar voor de pw's meestal 3/4/5en.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben er meestal nét door maar ik heb nog geen buizen gehad. :] Ik ben niet goed in techniek. Alleen toen we een kerstboom uit hout moesten maken. Dan had ik 27/28 -ofzo-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    wij krijgen geen techniek_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    wij krijgen geen techniek_O_

    lucky you(:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    mijn leraar is een échte techniek docent en bij hem snap ik het niet..
    ik had hem vorig jaar ook, en hij heeft de pik op me omdat ik ooit schreef bij klaagbriefjes:
    'Als ik een andere Techniekleraar had dan zou ik misschien een hoger punt hebben' gelukkig had ik mijn naam er niet opgezet, maar iemand anders vertelde het hem en toen had hij hem voor de klas opgelezen.. En keek hij mij boos aan, ik was de klos..
    En we moeten in de proefwerkweek verder werken aan onze werkstukjes, maar daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen aangezien ik het niet op tijd af ga krijgen en hij totaal mislukt is en ik liever dan ga leren voor Techniek proefwerk..
    Want we moesten een doosje maken en nu issie niet recht omdat ik hem verkeerd hem vastgelijmd. En ik heb een spijker verkeerd geslagen dus die steekt er nu bovenuit.. Krijg ik al punten aftrek voor.

    IK HAAT TECHNIEK.
    -sorry voor mijn gezeur-

    Laten we het er dan op houden dat techniek altijd stom is, met of zonder leerkracht die het kan uitleggen (of het zou moeten kunnen uitleggen). (:
    Maar die van mij snapte het gewoon zelf niet. Dan stelde je een vraag en zei hij: 'ehm, ja, dat zit dus zo, eh... over naar het volgende onderwerp.' Nee, ik overdrijf niet. :x


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xJelena schreef:
    (...)
    Laten we het er dan op houden dat techniek altijd stom is, met of zonder leerkracht die het kan uitleggen (of het zou moeten kunnen uitleggen). (:
    Maar die van mij snapte het gewoon zelf niet. Dan stelde je een vraag en zei hij: 'ehm, ja, dat zit dus zo, eh... over naar het volgende onderwerp.' Nee, ik overdrijf niet. :x

    dan vind ik die man best zielig,
    ik bedoel je moet maar TECHNIEK geven O;


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    dan vind ik die man best zielig,
    ik bedoel je moet maar TECHNIEK geven O;

    Toch vooral zielig voor ons, vind ik. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.