• Nou, bij een school hebben ze dus bodyguards op school rond lopen. Ik kan er nog enigszins mee leven, maar je moet je schoolpasje iedere dag bij je hebben, anders kom je de school niet in. Bovendien mag je niet van het terrein af als je als onderbouwer en als bovenbouwer moet je dan aan zo'n intercom vragen of je van het terrein af moet enzo.

    Dat is dus op een school in de buurt. En dat is een soort van proef zeg maar. En als de proef slaagt, dan gaan ze dat ook op onze school doen. Ik bedoel, bij ons op school word (bijna) nooit gevochten..

    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het persoonlijk echt onzin..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scandal schreef:
    Wij moeten sowieso onze schoolpas bij hebben. Je mag enkel smiddags buiten en dan moet je een wit schoolpasje hebben. Anders mag je nieteens.

    Maar bij ons op school zijn geen bodyguards. Er surveilleren wel leerkrachten, maar die lopen eigenlijk alleen maar.


    Ja, bij ons ook. Ik bedoel, dat is toch genoeg?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wow... Hello America!
    Bij ons mag ook zoveel niet, maar toch gaat iedereen weg etc. Het zou ook te duur voor de school zijn, haha!


    Today will be Girl's Day party with you~

    Seaside schreef:
    Wat een bullshit o.o


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat vind ik dus echt overdreven? o: En volgens mij haalt het ook niets uit als ze het op scholen gaan doen waar wel gevochten wordt, die leerlingen gaan zich dan toch nog meer opgesloten voelen en hun frustratie sop andere manieren uiten?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Seaside schreef:
    Wat een bullshit o.o


    Ik dacht net hetzelfde. Komaan, dan kan je evengoed in een instelling gaan zitten.


    Home is now behind you. The world is ahead!