• Nou, bij een school hebben ze dus bodyguards op school rond lopen. Ik kan er nog enigszins mee leven, maar je moet je schoolpasje iedere dag bij je hebben, anders kom je de school niet in. Bovendien mag je niet van het terrein af als je als onderbouwer en als bovenbouwer moet je dan aan zo'n intercom vragen of je van het terrein af moet enzo.

    Dat is dus op een school in de buurt. En dat is een soort van proef zeg maar. En als de proef slaagt, dan gaan ze dat ook op onze school doen. Ik bedoel, bij ons op school word (bijna) nooit gevochten..

    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het persoonlijk echt onzin..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wut?
    Wat overdreven zeg O_O ..

    Oow ja, als je je schoolpasje niet bij je hebt, word je als te laat opschreven en mag je het gaan halen :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wattefuck? Dat is wel héel erg raar en overdreven o.o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wel goed voor je tucht en discipline.


    Only losers can act the way you do

    wat een dom gedoe,
    afschaffen:x


    Me so good.

    PrincesSnape schreef:
    Oow ja, als je je schoolpasje niet bij je hebt, word je als te laat opschreven en mag je het gaan halen :Y)


    En als je een uur moet fietsen naar huis, en dan ook weer terug? Dan ben je twee uur te laat O.o


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Wij moeten sowieso onze schoolpas bij hebben. Je mag enkel smiddags buiten en dan moet je een wit schoolpasje hebben. Anders mag je nieteens.

    Maar bij ons op school zijn geen bodyguards. Er surveilleren wel leerkrachten, maar die lopen eigenlijk alleen maar.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    waar is dat nou voor nodig o.o? bij onze school komt er soms politsie!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is echt belachelijk.
    In de onderbouw mogen wij ook niet weg(heeft met de leeftijd te maken) maar in de bovenbouw wel gewoon,dat is niet meer dan normaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat een bullshit o.o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jezuuus! Bouw ineens traliën rond het gebouw, dan heb je pas écht het gevoel of je in een gevangenis zit, want zo zou ik me wel voelen als er bij ons op school een bodyguard rondliep..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Onzin.
    Bij ons mag onvderbouw ook niet van het terrrein af, en er wordt bij ons nooit gevochten ofzo.


    Food.

    Op mijn school staan er 4 bodygards aan de deur en lopen er nog een stuk of 3 rond gewoon.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Bij een school bij mij in de buurt is dat ook,

    alleen dan al wel een paar jaar...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    wij hebben niet eens pasjes xD


    Art is the only way to run away without leaving home.