• hoihoi,

    Wij hebben een hele lastige poort, en als je de sleutel in het sleutelgat doet dan krijg je hem niet open. Ik kan dan wel naar buiten door de garagepoort open te doen maar dan kan ik niet meer terug. Dus ik dacht, ik ga eens iets proberen. Ik klauter over de poort heen, alle mensen die door de straat liepen blijven staan, zelfs die knappe buurjongen >.<
    Ik dacht, niet vallen , niet vallen.
    En BAM daar lig je met je snuit op de vuilniscontainer. Overal vliegen erboven, gadverdamme. Maar mijn benen hongen nog over de poort heen. Dus die bungelden daar zeg maar. moet er erg lachwekkend uit hebben gezien :x

    Nog een ongeluk met DE poort.
    Hij was vorige week een keer open, gelukkig, maar je moet er echt vol tegen duwen om hem open te krijgen. Maar ik had mijn fiets vast en ik had geen zin om hem op de standaard te zetten. dus ik geef een karatetrap tegen de poort gaat hij eindelijk open(:
    Dat zag er nog normaal uit, thank god, maar toen ik weg moest kreeg ik de poort (van binnen, uit de tuin) niet meer open.. Dus ik helemaal trekken, maar hij ging niet open. Dus ik een twee voeten tegen de poort aan en dan trekken...., vliegt ie keihard open, en ik viel weer op de grond en raar genoeg viel ik niet naar achteren, maar naar voren... En weer waren er op dat moment teveel mensen in de straat.

    Wie heeft er ook stomme poorten?
    Of iets anders in die richting? :x


    Me so good.

    Ik heb ooit een kwartier aan mijn voordeur zitten trekken om hem open te krijgen. Uiteindelijk heeft een voorbijganger hem open gekregen (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    onze poort valt regelmatig om xD
    is het niet beter dat je gewoon een nieuwe poort koopt?
    ooit ga je nog eens iets erg aan de hand hebben

    Ja, ik raak gewond!
    Maar ik had ook via de buren over het hekje kunnen klimmen, maar daar had ik dus geen zin in:x
    eigen schuld dikke bult ;$


    Me so good.

    Ik dacht ooit eens dat ik de poort open had gedaan, maar dat was dus niet zo. Ik liep er vlam tegen --'


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Onze poort staat altijd open. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Toyfriend schreef:
    Ik dacht ooit eens dat ik de poort open had gedaan, maar dat was dus niet zo. Ik liep er vlam tegen --'

    slimmerd(:


    Me so good.

    Scandal schreef:
    Onze poort staat altijd open. x]

    die van ons meestal ;x
    maar soms dus niet >.<


    Me so good.

    Bij ons was et poort op et haakje.. en de andere op et slot.. en ik moest achter wezen xd

    Dus kon ik over die poort klimmen ;P lang leve muren die ding bij elkaar sten ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    whaha, ik ging plat -sorry daarvoor- Die poort is gewoon evil? Ö

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 20:49 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Biebersz schreef:
    whaha, ik ging plat -sorry daarvoor- Die poort is gewoon evil? Ö

    haha, de poort is evil, ja.
    Hij haat me O;


    Me so good.

    Onze poort is gelukkig niet zo moeilijk om open te maken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.