• Sommige scheldwoorden zijn een vorm van discriminatie

    Ja, dat vind ik.
    Denk maar aan de woorden als: "homo", "mongool" en "dikzak".
    Alsof het zo erg is om één van die drie te zijn! Je word zo geboren, waarom moet men ze dan als scheldwoord gebruiken?

    Ik stoor me hier soms echt aan.

    Om het een beetje nuttig te houden, wat vinden jullie daarvan? (vertel me a.u.b. niet dat dit een nutteloos topic is, want dat weet ik zelf ook wel)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Hmm. Ik had het nog nooit zo bekeken, maar je hebt wel een punt (':


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dikzak vind ik geen discriminatie en een scheldwoord ook niet echt(maar dat komt omdat ik het niet vaak hoor).
    Mongool en homo vind ik ook niet echt discriminatie,maar dat vind ik van geen enkel scheldwoord.
    Discriminatie is iemand uitsluiten om redenen die niet van toepassing zijn(dus iemand niet aan nemen omdat het een vrouw is ofzo.) Dit is dus geen discriminatie.

    Maar dat betekent niet dat het niet erg is,maar ja,wat doe je der aan. Als je bij mij op school komt dan is homo/mongool bijna gewone bijvoeglijk naamwoorden en is aids een scheld woord...?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Echt mensen, "dik wordt je niet geboren, dik wordt je niet geboren" volgens mij heeft de topicmaakster het begrepen, djeezus irri.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Fabtastique schreef:
    (...)

    Van mij hoef je niet te veranderen, als je maar beseft dat het sommige mensen pijn kan doen.

    ik zeg het ook niet waar mensen bij zijn die het kan raken. :')


    Life is a beautiful struggle

    Meestal scheld k met kut/kloten. Met kanker, mongool en homo scheld ik nooit. Ik vind dat je niet met een ziekte moet schelden, enja, als mensen een handicap hebben, of homo zijn, daar kunnen ze niks aan doen, ik vind t respectloos als je daarmee gaat schelden K heb er in mn omgeving mee te make, en kan daar dan ook écht niet tegen


    Inspiration can hit you any time

    Maakt me weinig uit eigenlijk.

    Probeer het wel een beetje binnen de perken te houden.


    No growth of the heart is ever a waste