• Mijn batery van mijn gsm was gisteren in mijn vader zijn koffie gevallen en hij werkt nog steeds. Hij is ookal 2keer in bad gevallen + 100 keer hard tegen de muur gegooit met mijn kuren xd. en ik heb hem al 2 jaar. I love that gsm foon

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 14:05 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Omg. Dat is inderdaad een beetje apart. Maar hoe komt de batterij in Godsnaam in de koffie?!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hoe ouder ze zijn hoe langer ze meegaan, lijkt het soms wel. Mijn vriendin haar gloednieuwe ipod ging dood van een keer door de regen x')


    Felix

    hahhahaah welke telefoon heb jij wel niet lol

    SmexyBieber schreef:
    hahhahaah welke telefoon heb jij wel niet lol

    een samsung star xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Synyster schreef:
    Omg. Dat is inderdaad een beetje apart. Maar hoe komt de batterij in Godsnaam in de koffie?!

    Nou ik ben voor de 2keer mijn klepje van mijn achterkant kwijd dus ik looop zonder klepje rond en ja mijn vader moest mij en me zus filme en me baterij valt eruit en bam in zijn koffie, ik lach echt plat


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat ken ik. Mijn Ipod is ook zo geweldig _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is echt geniaal. Jij hebt geluk, meisje. (krul)


    wth.

    ik heb dat ook met mn nokia 6300, overleeft ALLUSZ. ookal valt ie nu wel uitelkaar...

    Zo een mobiel heb ik ook nog steeds, die heb ik al 4 jaar. Ik had hem laatst nog in de sloot laten vallen, hij doet het nog steeds! :Y)

    Mijn broertje dacht leuk te zijn heb had mijn foon in de wasmachine verstopt xd Hij doet het nogsteeds xd


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    En een klein beetje sinasappelsap en m'n mac kun je afschrijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn mobiel overleeft ook veel (krul)


    -

    Laska schreef:
    (...)
    een samsung star xd

    Oh yes, dan kan ik dat ook. Als de mijne even sterk is tenminste.


    Chocopot - overheersing

    mijn mobiel viel van twee meter hoog en hij leeft nog:)
    vraag me niet hoe hij viel:)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 21:01 ]

    goeie batterij dan. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.