• Ik heb nodig een nieuwe laptop nodig, ja, echt nodig. Die van mij is al 5/6 jaar oud, en hij leeft nogsteeds -dat is een applausje waard vind ik-
    Maar hij word wel erg slecht. Zo mis ik toetsen, mijn internet loopt geregeld vast. Ik kan msn en Q openhebben, als ik meer openheb, reageert het niet meer. Zelfs bubblegame op internet is traag.

    Ik wil dus een laptop waar je goed op kan internetten, liedjes kan downloaden, een webcam+microfoon erin, een normaal beeldscherm niet heel klein, en waarop je een simpel spelletje kan installeren dat niet teveel vergt. Er hoeft dus geen dure videokaart enzo in.
    En edit: GEEEEN windos Vista.

    Iemand suggesties en weet iemand hoeveel dat ongeveer gaat kosten? En misschien een linkje naar een review.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 10:15 ]


    Your make-up is terrible

    xSnoepjex schreef:
    Ik heb geen verstand van laptops. Maar die van mij is een Toshiba. Hij is best vet maar begint naar 4 jaar toch wat langzamer te worden. Misschien is het een idee om je laptop na zo'n laptop maker te sturen? Ik doe dat wel eens en dan is hij een suk sneller en na een half jaar hoef je pas weer te gaan.


    Mijn laptop is 5/6 jaar oud, dan is hij echt wel aan vervanger toe. Ik kan hem zelf wel iets sneller maken, van binnen schoonmaken, alles opschonen in mijn computer, maar dat helpt niet heel veel en heel lang meer. Hij is gewoon bejaard.


    Your make-up is terrible

    Rickjuh schreef:
    Ik heb zelf een ASUS btw, die kan ik je wel aanraden :]


    Welke, en hoeveel koste hij? 8D


    Your make-up is terrible

    Een Dell - slechte klantenservice :') - , of een ASUS of een Acer?


    "I shut my eyes in order to see.'