• Ja ik weet een beetje laat, maar aangezien Q gecrasht was en ik dit wel heel heel heel graag even wil delen.
    Zondag had ik zoals de meeste wel zullen weten een belangrijke judo wedstrijd. Toen ik daar aan kwam hoorde ik dat mijn oude coach zou komen.
    Even ter uitleg: Ik judoodde altijd eerst bij JV Nintai. Daar ben ik weg gegaan en ben naar Judoclub Made gegaan. Mijn oude trainer Gerben vroeg of ik nog wel een dag bij hem wilde trainen. Dat wilde ik heel graag want Gerben was een goeie leraar waar ik echt naar luisterde. Alleen toen het einde van het seizoen verhuisde Gerben naar Nijmegen en besloot geen les meer te geven bij Nintai. Toen heb ik hem eigenlijk niet meer echt gesproken. Vandaar was ik zo blij om hem te zien.


    Toen vertelde mijn moeder aan Gerben dat ik in een dipje ahd gezeten kwa judo want ik zat er misschien aan te denken om een misschien mee te stoppen.
    Toen zei Gerben: 'Jij mag niet stoppen. Dat mag niet van mij.'
    Dat beteknde zoveel voor me dat hij dat zei. Van niemand boeide het me dat diegene het zei behalve mijn oude coache omdat hij me heeft laten op groeien tot ene redelijk goeie judoka. Ik heb helaas bij de wedstrijd niks voor elkaar gekregen, door mijn eigen fouten. Maar ik was wel blij dat ik mijn oude coache had gezien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan kan het alleen maar beter worden. :Y)
    Geef het judoën nog een kans. Als je écht niet meer wil, kan je nog altijd stoppen. Je mag er later geen spijt van hebben dat je gestopt bent.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ook judo gedaan, 4jaar... Was er best wel goed in, maar écht ik vond het gewoon niet meer leuk, ik ging met tegenzin naar de training; Dus, stop voor mij!
    Oh, welke kleur gordel heb je? Ik had oranje- eigenlijk wél laag, maar toch. :'D


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    das wel aardig van hem.. je had waarschijnlijk een goede band met hem..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    ILOVEFLORIS schreef:
    das wel aardig van hem.. je had waarschijnlijk een goede band met hem..


    Ja. Heel erge goeie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is fijn.
    Ik deed ook judo, maar de groep was te groot.


    Food.

    Scandal schreef:
    Dan kan het alleen maar beter worden. :Y)
    Geef het judoën nog een kans. Als je écht niet meer wil, kan je nog altijd stoppen. Je mag er later geen spijt van hebben dat je gestopt bent.


    <3

    Dat is aardig van hem :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    jij hebt nooit gezegd dat je ging stoppen?:O


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.